17 Temmuz 2013 Çarşamba

Defne'den İnciler

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 07:30
20130716-231421.jpg


  Bu aralar benim dilli düdüğüm yine döktürüyor ve ben söylediklerini hiç not      
  almıyorum . Daha sonra pişman  olmamak için aklımda kalanları hemen yazayım. Bu 
  arada yaş 4,5 :)




Geçen gün babasıyla sohbet ederken :

Defne: Baba, en çok neyini seviyorum, biliyor musun?
Baba: Neyimi?
D: İçini.
B: Yani?
D: Hmmmmmm, yani cildini.
Anne & Baba : ?????????? Puhahhahahahhahaha
---------------------------------------------------------------------------
Amerika' ya gidecek olan kuzenleriyle konuşurken :
Kuzen : Biz çok yakında Amerika'ya gidiyoruz.
Defne : Biliyorum, Selena Gomez' i görmeye gideceksiniz, değil mi? O zaten teyzemin evine çok yakın oturuyor.
Kuzen: Gerçekten mi???
----------------------------------------------------------------------------
Defne: Anne, Justin Bieber ile tanışmak istiyorum, onu çok seviyorum.
Ben: Olur aşkım, belki bir gün tanışırsın.
Defne : Anne, Justin Bieber insan mı? (Hep Youtube' dan izlediği için gerçek olup olmadığına bir türlü karar verememiş ) :))
-----------------------------------------------------------------------------
Geçen akşam tam yatarken
D: Anne, Allahım' a dua edicem.
Ben: Tamam, et bakalım.
D: Allahım, beni koru, ailemi koru, akrabalarımı koru. Bir de senden rengarenk bir pasta istiyorum, üstünde de Prenses olsun. Emir' inki de Spiderman' li olsun. Tamam mı? Anneeeee, Allah bana niye cevap vermiyor?
------------------------------------------------------------------------------
Bir türlü söyleyemediği kelimeler var bir de:
Tekeşşür ederim = Teşekkür ederim
Sitikiker = Sticker


Şimdilik aklımda kalanlar bunlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez