3 Temmuz 2013 Çarşamba

Çok pratik turta tarifi

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 09:00
 Şu anda evde iki tane canavar var ve gerçekten başımı kaşıyacak zamanım yok. Bu yüzden sürekli pratik yiyecekler hazırlamaya çalışıyorum. Geçenlerde tamamen uydurduğum bu turtayı yaptım ve sonuç: Her yiyen bayıldı! O kadar kolay ve hızlı yapılıyor ki, malzeme evinizde olduktan sonra çok hızlı hazırlayabilirsiniz.
 
  Gelelim malzemelere:
 
- iki paket Burçak bisküvi
- iki üç yemek kaşığı tereyağı
- yarım paket Dr.Oetker Cheesecake yap
- 150 gr labne peynir
- süt
- istediğiniz bir meyve (ben şimdilik çilekli ve erikli yaptım, ikisi de nefis oldu ama şeftali de çok 
  yakışır bence, en kısa zamanda onu da deneyeceğim.)
- çilek gibi çabuk bozulan bir meyve kullanacaksanız üzerine dökmek için Dr. Oetker' in tart jölesi
 
  Yapılışı:
 
Bisküvileri rondoda çekip tavada erittiğimiz tereyağıyla iki üç dakika kavuruyoruz. Bisküvileri yakmamanız lazım o yüzden bu işlemi kısa tutun, hatta kavurmadan da yapabilirsiniz ama ben öyle daha çok seviyorum.
Kavurduğunuz bisküvileri tart kalıbına döküp iyice bastırın.
Yarım paket Dr. Oetker cheesecake yap' ı tarifine göre süt ve labne peyniri ekleyerek hazırlayın ve bisküvilerin üzerine döküp güzelce yayın. Dilimlediğiniz meyveleri üzerine dizin. ( Erikli yapacaksanız çekirdeğini çıkarıp damak tadınıza göre şeker ilave ederek yumuşayana kadar pişirin.)
En son üstüne bir paket Dr. Oetker tart jöleyi de tarifine göre hazırlayıp sıcakken üzerine dökün ve tamamen yayılmasına dikkat edin. Dediğim gibi, ben jöleyi sadece çileğin üzerine döktüm, erikte gerek kalmadı.
Tartı 2-3 saat buzdolabında dinlendirdikten sonra dilimleyip servis edebilirsiniz.
 
Afiyet olsun :)
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez