1 Temmuz 2013 Pazartesi

Bir annenin yaz tatiliyle imtihanı.

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 09:00
Hepimizin başına aynı anda geldi. Okullar tatil oldu ve her saat başka bir aktivite yapmaya alışık olan çocuklar anneleriyle baş başa kaldı.
Bizim evde yeni ameliyat olmuş bir çocuk ve poposunda kurt bulunan ablası var. Baktım ki kaçarım yok, her gün daha şiddetli olan baş  ağrılarımla bu işi idare edemeyeceğim, soluğu Levent' te bir ağrı merkezinde aldım. Doktor baş ağrılarımın gerilim tipi olduğunu ve bunu bir sakinleştirici vererek tedavi edeceğini söyleyince önce çekimser kaldım. Sonra bir düşündüm. Önümde iki hareketli çocukla geçireceğim kocaman üç ay vardı. Ve o anda tereddütlerimi bir kenara bırakarak ilacı almaya başladım. Öyle iyi geldi ki, birden sinirlerim alınmış gibi hissettim. Uyku hali de yok, e bundan iyisi can sağlığı. Normalde tedavi bir aylıktı ama ben bunu üç ay boyunca kullanmaya karar verdim.
Bu arada her gün bir yere götürmeye çalışıyorum mini canavarlarımı. Bir gün Akçakese diye bir yere gittik. Şile' ye çok yakın, fakat gittiğimiz gün inanılmaz dalgalıydı. Küçükler pek suya giremediler, daha çok kumlarla oynadılar ama biz büyükler çok eğlendik.
Başka bir gün Bahçeşehir tarafında olan bir Aquapark' a gittik. Bebek havuzu ayrı, aile havuzu ayrı, gençlerin takıldığı havuz ayrı olunca bizim canavarlar çok eğlendiler. Defne bütün gün sudan çıkmadı, yemek ve tuvalet molaları hariç. ben diyeyim 150, siz diyin 200 kez kaydıraktan kaydı. Emir de yanımızda götürdüğümüz kovasıyla su taşıdı durdu, kaydıraktan kaydı, kolluk bile takmayı kabul etti.
Günün sonunda öyle yoruldular ki, arabayı çalıştırdığım anda ikisi de uyuyakaldı. Evime yakın olsa her gün götürürdüm sanırım.
Başka bir gün Göztepe Parkı'ndaki fıskiyelere gittik. Mayolarını giydirip serbest bıraktım ve deli gibi koşup ıslanıp eğlendiler.
Bunun dışında plastik havuzla hortum aldım. Canım çıkmak istemediği zaman balkonda dolduruyorum, içine çeşit çeşit oyuncak atıyorum. Bu bile bir iki saat oyalıyor.
İki küçük çocukla tatil diye bir şeye inanmadığım için bir kaç hafta sonra soluğu annemlerin Ayvalık'taki yazlığında almayı düşünüyorum. Belki çocukları annemlere satıp bir iki gün baş başa kaçamak yaparız.

Bakalım, kısmet :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez