24 Şubat 2013 Pazar

Emir'im iki yaşında :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:50
Bu sabah pek bir huysuz uyandı Emir oğlum. Aslında bir kaç gündür öyle. Çok şükür hastalık falan değil sebep, bildiğin iki yaş bunalımına girdi. Her şeye itiraz, sürekli bağırış çağırış, Defne'ye, hatta bana vurmaya çalışmalar, bir sinir bir stres. Bir yandan komik geliyor ama öteki yandan yorucu da oluyor.
işte yine böyle bir sabaha uyandık. Her şey batıyor, rahatsız ediyor oğlumu :) Bu yüzden ne ona ne de bana eziyet olmasın diye bu hafta kutlama yapmamaya karar verdim. İyi ki de öyle yapmışım çünkü bütün gün çok mız mız ve sinirliydi.
Haftaya keyfin yerine gelirse telafi ederiz partini oğlum :) Bu resimde ne kadar keyifsiz olduğun da pek belli oluyor ama ne yapayım, bu gün verdiğin en güzel poz buydu Memilo'm :)

Gelelim iki yaşında neler yaptıklarına:

Bütün dünyada olduğu gibi sıkı bir Gangnam Style fırtınası esiyor bizim evde de. Defne deli gibi dans ederken, sen de o minik tombik kollarını hızlı hızlı yukarı asağı sallayıp salonun içinde donup duruyorsun. O kadar komik ve şirin yapıyorsun ki, seni yiyebilirim. tabi ki videoya da çektik, ileride aleyhinde kullamılabilir, dikkat :)

Her şeye baba diyorsun hala. sadece ağladığın zaman bana aaaaanyeeeeeee diyorsun. Hatta ben anne diyince sen hemen baba diyip gülmekten ölüyorsun.
Ba baa black sheep en iyi söylediğin şarkı, ne de olsa sürekli baa baaaa diyor, pek kolayına geliyor.

Çok fazla konuşmuyorsun ama her şeyi işaret diliyle anlatıyorsun. Bu konuda sanırım Belly abine benzemişsin.

Defne seni kıskanacağına, sen onu kıskanıyorsun. O kadar ki, sen varken bana hiç yaklaşamıyor garibim. Hemen koşup itiyor, vuruyor veya saçından çekip onu yere atmaya çalışıyorsun. O da küçük olduğun için sana hiç karşılık vermiyor ama bakalım ne zaman canına tak edecek. Geçenlerde sana "Emir, o sadece senin değil, benim de annem" dedi de benim içim gitti. Ama öyle bir haydut oldun ki, dünya umurunda değil.

Üstüme uzanarak uyuyorsun. O şekilde uyuduktan ancak 15-20 dakika sonra seni yatağına aktarabiliyorum.

Şu anda en sevdiğin şeyler, süpürge, vileda, kova. Sürekli temizlik peşindesin. O yüzden anneannen sana doğum gününde sana mini bir vileda seti aldı. O kadar mutlu oldun ki anlatamam. Hemen o minik kovayı çeşmenin altına tutup temizlik yapmaya başladın. Bakalım büyünce de bu temizlik, titizlik devam edecek mi? Ederse müstakbel karın çok şanslı olacak vallahi.

Tam bir IPad delisi oldun. Her ne kadar izin vermesem de sürekli kaçırmaya çalışıyorsun ve eline geçirdiğinde senden mutlusu olmuyor. Orda kayıtlı olan şarkıların ve Baby Tv bölümlerinin arasında gezinip duruyorsun.

Milchschnitte (süt dilimi) görünce deliriyorsun. Markette isek de onu alana kadar çığlık çığlığa bağırıyorsun. Hatta o kadar ki, herkes n'oluyor diye dönüp bize bakıyor.

Tam bir canavar oldun, hatta sana mini monster diyorum :)

Hamileliğim nasıl geçti anlamadım, şimdi de iki sene nasıl geçti anlamadım.

İyi ki doğdun, iyi ki hayatımıza girdin, evimizi şenlendirdin sarı şekerim.

Seni çok ama çok seviyorum!





0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez