9 Aralık 2012 Pazar

İBS Anne Bebek Çocuk fuarına bir iki :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:30
14-16 Aralık Lütfü Kırdar' da Anne Bebek Çocuk Fuarı düzenleniyor.

Bebek taşıma sistemlerinden en rahat ve en çok tercih edilenlerden biri olan BOBA Babywearing' in de katılacağı bu harika fuara bilet kazanmak istiyorsanız, salıya kadar yorum bırakmanız yeterli.

BOBA sponsorluğunda bilet kazanacak olan üç şanslı kişi random.org ile yapılacak çekilişle belirlenecek.

Haydi pamuk eller klavyeye :)

25 yorum:

Adsız dedi ki...

talibim:)

deyda on 9 Aralık 2012 23:08 dedi ki...

İsim Soyad lütfen :)

Adsız dedi ki...

Bende talibim.Serap Koca

Adsız dedi ki...

iki kızımla birlikte gelmek istiyorum biri 11 aylık biri 9 yaşında çok eğlenecekler büyük kızım çok istiyor

Adsız dedi ki...

esra nur şahin.. fuarı iple çekiyorum inşallah çıkar :D

Adsız dedi ki...

süpermiş,zaten bu fuara gitmeyi bekliyorum uzun zamandır bi de yanında hediye ansım olursa harika olur:))
AYLİN TEPE

Esra Caliskan on 10 Aralık 2012 14:33 dedi ki...

Bende istiyorum. Esra Caliskan

Esra Caliskan on 10 Aralık 2012 14:33 dedi ki...

Bende istiyorum

Adsız dedi ki...

bende istiyorum lütfeeenn :))

Adsız dedi ki...

sadet çelebi

Adsız dedi ki...

Ben filiz erk talibiiimmmm :D

Adsız dedi ki...

mutlaka katılmak istiyorum

Tuğba Tolay on 10 Aralık 2012 16:17 dedi ki...

umarım bana çıkar :)

Aycin Damar on 10 Aralık 2012 20:21 dedi ki...

bende esimle kizimla gelicem bilet verirseniz sevinirim :) Aycin Damar mail adrs aycinyigitbasi@hotmail.com

Azra Rakicioglu on 10 Aralık 2012 22:35 dedi ki...

İsim soyad gerekiyor :)

Azra Rakicioglu on 10 Aralık 2012 22:43 dedi ki...

İsim soyad yazmayanlar çekilişe katılamıyor

Adsız dedi ki...

Bende bir davetiye rica ediyorum.Ayşe Yiğitbaşı

Adsız dedi ki...

bende bol bol alışveriş için davetiye rica ediyorum adem damar

Adsız dedi ki...

Cekilise katilmak istiyorum

cigdem ünlü on 11 Aralık 2012 07:21 dedi ki...

çiğdem ünlü

ürünü alırken kendine güven duygusunu da alırsınız.

Bende bir davetiye rica ediyorum.

cigdem ünlü on 11 Aralık 2012 07:22 dedi ki...

çiğdem ünlü
ürünü alırken kendine güven duygusunu da alırsınız

Bende bir davetiye rica ediyorum.

Adsız dedi ki...

İsmim şukran işcan

Adsız dedi ki...

burcu yılmaz ince bende bebeğimle gitmek istiyorum.bir davetiye rica ediyoruz..

Azra Rakicioglu on 12 Aralık 2012 14:08 dedi ki...

Random.org ile yapılan çekiliş sonucunda kazananlar :

Esra Çalışkan
Filiz Erk
Burcu Yılmaz

Lütfen iletişim bilgilerinizi aygn@yahoo.com'a mail atın.

Tebrikler :)

meryem altınbaşak on 28 Aralık 2012 16:04 dedi ki...

Ben de fuara katıldım dünya kadar hediye aldım bu fuardan. Özellikle Fresh'n Soft'un cömertliğini unutmam :). Bütün katılımcılara teşekkür ederim. Gerçekten de harika bir fuar oldu.

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez