5 Aralık 2012 Çarşamba

Emir de okullu oldu :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:05
Arka arkaya doğurmanın iyi olduğu kadar, zor yanları da var. Benimkilerin arası sadece 24 ay olunca, tam dört senedir nefes alamaz oldum. Hala 7/24 anneyim.
Bunu şikayet etmek için söylemiyorum elbet, iyi ki varlar, Allah uzun, sağlıklı ömürler versin ama ben artık çok yoruldum.

Defne bütün gün okulda, tek çocukla idare edemiyor musun diyecek olanlar olacak ama evet, artık gerçekten idare edemiyorum. Günde bir iki saat de olsa, kendime, sadece KENDiME vakit ayırmak istiyorum artık.

Emir de o kadar yapışık ki, tuvalete bile beraber gidiyoruz diyeyim, siz anlayın.

Durum böyle olunca artık değişiklik yapmam gerektiğini düşündüm ve Defne'nın gittiği okulun müdürüyle konuştum. Oyun grubundaki en küçük çocuk Emir'den üç ay büyük. Emir'in bana aşırı bağlı olmasını da göz önünde bulundurarak direkt yazdırmaktansa, bir ay denemeye karar verdik.
Haftada iki gün birer saatle başlayıp ufak ufak arttırarmaya karar verdik. Bu bir ay boyunca ben de onunla beraber sınıfa gireceğim, böylece kendini yalnız hissetmeyecek. En güzel tarafı, sınıfı Defne'nın sınıfının hemen yanında. Problem olursa gerekirse Defne' yi de koz olarak kullanabilirler diye düşünüp dün bismillah dedik.

Bu arada önce öğretmene alışmasını istedim. O yüzden akşam Defne çıkmadan bir saat önce götürdüm çünkü o saatte oyun grubundan kimse kalmıyor. Böylece öğretmen onunla birebir ilgilenebildi. Öğretmene iyice alıştıktan sonra ufak ufak sabahları götürmeye başlayacağım.

Çok heyecanlıyım, korkuyorum ama umutluyum :)

Her şey güzel olacak, değil mi?


6 yorum:

Deli Anne on 6 Aralık 2012 00:59 dedi ki...

inşallah :) ben de kerimi vereceğim sanırım ama burası çokd aha farklı bir travma da o yaşamasın diye korkuyorum..haydi hayırlısı olsun hakkınızda hakkımızda..

Esra Sabunagaci on 7 Aralık 2012 09:09 dedi ki...

Çocuklarınızın tam yaşını bilemiyorum ama okulun onlar için daha iyi bir aktivite yaeri olduguna annenin de mutlaka kendine vakit ayırarak daha verimli bir anne olabildiğine inanıyorum.
Ben de her sabah işe gelirken çok kötü hissediyordum ama farkettim ki evde çıldırmış bir anne olabilirdim ki o daha kötü olurdu şimdi gün boyunca kendi yaşıtlarımla gundelik konular konuşup kahve içebiliyorum, sadece bu bile yeterdi,oğlumun ise emin ellerde oldugunu bilmek guven veriici. Sizinkiler kaç yaşında?
Esra Sabunagaci

deyda on 7 Aralık 2012 09:29 dedi ki...

Çok teşekkür ederim Müminecim :) inşallah hemencecik alışır.
Kerim paşa'ya gelince, onun için de değişiklik olur. Yaşıtlarıyla olursa o hüzünlü bakışların yerini neşeli bakışlar alır belki de :)

deyda on 7 Aralık 2012 09:44 dedi ki...

Sevgili Esra,
Kızım 2.5 yaşında başladı, oğlum ise 21 aylık. Bana fazlasıyla bağlı olduğu için onu daha erken başlatmaya karar verdim.
Bence de çok iyi olacak, hemen benim hem de onun için :)

Bahar on 8 Aralık 2012 08:01 dedi ki...

Hayırlı olsun dilerim kolay alışır.

deyda on 8 Aralık 2012 10:31 dedi ki...

Tesekkur ederim :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez