14 Eylül 2012 Cuma

Houston, we have a problem!!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:15
Evet, hala gece süt meselesi bitmedi bizde. Şöyle ki, üç gece kavga kıyamet uğraştıktan sonraki gece gerçekten her şey düzelmişti. Ben de oldu bu iş diye kendimi kandırıp gece yatmadan ve sabah uyanır uyanmaz olmak üzere iki biberon süt verdim.
Akşam yatmadan içirilen süt gece yine uyanmasına sebep oldu. Çocuk doğal olarak anlam veremedi olaya. Bu sefer yine sabaha kadar mücadele ettik. Sabah altıya doğru bir şişe verdim ve rahatladı.
Ertesi gün taktik değiştirdim. Bu sefer sütünü yatakta değil, salonda verdim. Plana göre sütü yatakta içmediği için gece uyanmayacak, sonunda bütün gece uyuyacaktı.
Sizce oldu mu?  Tabiki hayır!
Daha bile beteri oldu. Artık gece üç dört defa kalkıp salona gitmek istiyor! Olmaz dedikçe de çıldırıyor. İki gecedir devam ediyoruz bu şekilde.
Ciddi olarak ne yapacağımı şaşırdım. Bu nasıl bir çocuk??
Tecrübeli analar, öneriniz var mi? Kafayı yemeden yetişin.

3 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi on 14 Eylül 2012 21:19 dedi ki...

sute sirke karıştır azra. aynı şeyleri yaşadık. gece sut içmeyi uykuyla bağdaştırmış emir. meme gitti, biberon geldi işte. bir uyku arkadaşı edindir ve gece sutune sirke ya da başka birşey koy. gayet ciddiyim :)

deyda on 14 Eylül 2012 21:23 dedi ki...

Ahh Hülyacım, su oranını arttırarak verdim, yırtti kendini. Öyle de çirkef bağırıyor ki, bu sefer Defne' yi de uyandırıyor, ikisiyle uğraşmak zorunda kalıyorum :( başka bir çozum lazım.

Daily Rental House in Turkey on 17 Eylül 2012 23:43 dedi ki...

Zor işiniz,Allah yardımcınız olsun diyorum,sevgiler...

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez