6 Eylül 2012 Perşembe

Gece sütten kesme - Gelişme

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:30
Araya koşturma girince ikinci geceyi yazamadım.
Artık gece süt vermeyeceğim için biri sabah uyanınca, öbürü de yatarken olmak üzere günde iki kez bir biberon süt içiyor artık bizim bambam.
Akşam yemeğinin üstüne koca bir biberon süt içtiği için, artık tıka basa dolu olduğunu düşünüp gecenin daha kolay geçeceğini sandım. Fakat alışmış, kudurmuştan beterdir misali, iki saatte bir uyanmaya devam etti. Her seferinde yaklaşık yirmi dakika ağladı - ki ilk gece ağlama nöbetlerinin birer saat sürdüğünü göz önünde bulundurursak, gayet iyi bir ilerleme kaydettiğimizi düşünüyorum. 
Bu arada kesinlikle süt vermedim, sadece su teklif ettim. Bu noktada pes etmemek çok önemli. Bir kere bile dayanamayıp süt verirseniz başa dönüyorsunuz, "yeteri kadar ağlarsam istediğim oluyor" algısı oluşuyor.
Sabah uyandığında biberonunu verdim ve mutlu mesut içti.

5 yorum:

Süreyya on 28 Eylül 2012 13:27 dedi ki...

Emzirmek bir anne için en güzel duygu, ben de Rüya'mı 22 ay emzirdim..Sütten kesme dönemi,özellikle 4 gece tam bir kabustu,hasta oldu desem..Ağlamaları hiç bitmedi,o kadar huzursuzdu ki.Tişörtüme bildiğiniz domates salçası sürdüm,neler yapmadım..Kokusu rengi itici gelsin diye.Ama yine de çok zor atlattık 37 aylık hala şaka yollu istiyor gülerek :))) ama artık ayıp di mi anne diyor..Umarım siz de en kısa zamanda atlatırsınız sevgiler :)

deyda on 28 Eylül 2012 15:25 dedi ki...

Atlattık çok şükür, bizimki de o kadar sürdü. Allah annelere kolaylık versin :)

Seda AKSİN on 11 Mayıs 2013 01:12 dedi ki...

Merhaba;
peki kacinci gecede aglamalari krizleride sona erdi.biz 4.gecemizdeyiz sulandirarak bitirmeye calisiyorum

Azra Rakicioglu on 11 Mayıs 2013 08:24 dedi ki...

Merhaba Seda, sulandirarak bitirmek hayal gibi bence, ben direkt sadece su koyarak basladim. Ancak bu sekilde aglasa da sut alamayacagini anliyor.
Bizde ilk gece cok agladi, ikinci gece azaldi, ucuncu gece mirin kirin etti ama cok aglamadi. Dorduncu gece bitmisti. Sadece su icmek icin kalkar ve geri yatar hemen.
En onemlisi sadece su vermek.
Kolay gelsin, sevgiler..

Seda AKSİN on 11 Mayıs 2013 10:25 dedi ki...

Tesekkur ederim bu gece baslayacagim ozaman..

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez