13 Haziran 2012 Çarşamba

Macera dolu Amerikaaa :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 15:52
Haftaya cuma Emir ile Amerika' ya gidiyoruz. Hem geçen seneden beri görmediğim ablamı ve yeğenlerimi göreceğim için çok heyecanlıyım, aynı zamanda da Emir' le o kadar yolu nasıl gideceğimi bilmiyorum. Malum, Emir yolcluktan hiç hoşlanmayan bir bebek ve daha önce arabayla yaptığımız bir iki uzun yolculuğu burnumuzdan getirdi. İşin kötüsü, babamız gelmeye son dakikada gelmeye karar verdiği için, aynı uçakta yer bulamadık. O da gelseydi çok daha rahat ederdim. 
Daha önce Defne ile gitmiştim, çok da rahat etmiştim. O kadar uyumlu ve tatlıydı ki, hiç sorun çıkarmadı. Ama Emir'le yapacağım bu seyahatten çok korkuyorum.
Nasıl oyalayacağımı da bilmiyorum, çünkü TV seyretmeyi sevmiyor, iki dakika dahi bakmıyor, kağıt kalem için çok küçük, sticker için de öyle..
Sahi, ne yapacağım ben??
Bu konuda tecrübeli anneler, yetişin :) 15 aylık bir bebek 11 saat uçakta nasıl oyalanır??

4 yorum:

Deli Anne on 14 Haziran 2012 00:38 dedi ki...

amanın beraber gitseydik keşke de beraber oynatsaydık Azram:)

ama kötü düşünme sen gene de, iyi düşün iyi olsun inşallah:)

SABUNAGACI on 14 Haziran 2012 09:38 dedi ki...

Uyku saatine uçak bileti alınır, emzirilir uyutulur..Uyanınca beslenir.. bol bol da uçak içinde gezdirilir.. ama USA cok uzak.. bebekli bir aile varsa onların yanına geçin.. O cocuklarla oyle boyle oyalanır..:)

Tanya's on 21 Haziran 2012 12:54 dedi ki...

Azra, biz tecrübeliyiz:) iki kanada bir hindistan seyahati oldu, koltuğunu en öne ayırt, ayaklarının dibine battaniyeyi ser, oyuncaklarını ki en sevdikleri olacak bunlar, ser battaniyenin üzerine, oynasın. Emir sevimli çocuk bol bol isteyene ver ucakta gezdirsin. Hostesler pilota kadar götütüryorlar ehihe.

Böyle eşdost yardımı ile gececek o saatler, e birde uykuydu yemekti falan, gecip gidiyor saatler, merak etme:))

Hadi gidin de gelin hemencik:))

deyda on 21 Haziran 2012 17:14 dedi ki...

Ah Kizlar, bu velet hic oyuncaklarla oynamaz ki! Neyse, gorecegiz bakalim ne olacagini :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez