8 Mayıs 2012 Salı

12 Mayıs'ta hepinizi Addresİstanbul' a bekliyorum

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 20:18
Bu hafta sonu herkesi çok güzel bir etkinliğe davet etmek istiyorum. Sınır Tanımayan Ebeveynler Toplulu Derneği' nin  düzenlediği ve birbirinden yetenekli doğum fotoğrafçıları  Ayça OğuşBige Yalın ve Özlem Turan' ın fotoğraflarının olacağı "Doğum ve Yeni Doğan Fotoğrafları" sergisiyle ve çeşitli etkinliklerle Addresİstanbul’da anneler gününü kutlayacağız.  


Bu güzel etkinlikte Çok Bebek Şeyler olarak standımızla biz de yer alıyoruz.  Bizimle beraber 'Hayat Çocukla Güzel’ adlı kitabıyla Banu Özkan Tozluyurt, İstanbul Doğum Akademisi, LeiLeo,  L’era Fresca, Miki House, PeriAyda, Petunia Pickle Bottom, Sarelle, Slingo ve Şe Fırın da standlarıyla sizleri bekliyor olacak.


Ayrıca Onda Yönetim Danışmanlık’tan sevgili Hanzade Acar' ın  ‘Her Anne Kendi Evinin CEO’sudur’ başlıklı  sohbetinin yanı sıra, Play To Learn Anaokulları öğrencilerinin Anneler günü için annelerine yaptıkları resimleri de görebileceksiniz.


Sergi Açılış: 12 Mayıs Cumartesi 13:30-19:00


Hepinizi bekliyorum :)

2 yorum:

Bap on 8 Mayıs 2012 20:25 dedi ki...

Eminim harika geçecektir. Keske burada olup katilabilseydim.

deyda on 8 Mayıs 2012 21:12 dedi ki...

Tüh, keşke gelebilseydin :) Neredesin ki?

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez