14 Nisan 2012 Cumartesi

Yorgun savaşçı anne..buyrun benim!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:56
Kaç gündür bırakın post girmeyi, nefes bile alamayacak durumdayım. Her ne kadar cokbebekseyler adlı sitemin satışlarıyla meşgul olsam da (bilmeyenler için söyleyeyim, hemen baksınlar, emzikler ve araba stickerları tükenmek üzere :), yorgunluğumun asıl sebebi Emir Paşa. Yaklaşık bir haftadır dört tane köpek dişi birden gelmeye çalışıyor ama dişler bir türlü patlayamadı. Ne gece uyuyor ne de gündüz. Sürekli ağlıyor ve bir an olsun yere indiremiyorum. O kadar yorucu ki, normal şartlarda sinir küpüne dönüşmüş olmam lazımdı ama bu durumda ona da üzülüyorum. Canı çok yanıyor ve acısını bir yerden çıkarmak istiyor haklı olarak. O biri de ben oluyorum ister istemez.
Artık o kadar uykusuz ve yorgunum ki, algılamam dahi etkilendi. Herhangi bir şeyi anlayana kadar iki üç kez tekrarlatıyorum her şeyi.
Sabah baktım, iki dişi uç vermiş. Kalan ikisi de çıkınca yırttık, çünkü son azılar haricinde hepsini çıkarmış olacak.

Ben de karikatürdeki gibi sekiz saat kesintisiz uykunun hayalini kuruyorum.

Sizce gelecek mi o günler?

2 yorum:

nermin erdem on 23 Eylül 2012 23:01 dedi ki...

diş çıkarmak çok zor :(( biz daha minnacıkız ve 4tane dişimiz var..20 diş çıkanda kadar her defasında bu acı ve uykusuzlukalr olacağını bilmek beni korkutuyor..blogunuz çok güzel .sizden öğreneceğim çok şey var gibi duruyor.Takipteyim..

deyda on 24 Eylül 2012 11:30 dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)
Her ne kadar zor bir dönem olsa da, bir gün hepsi geçiyor. Size de acısız, sıkıntısız diş çıkarmalar :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez