22 Mart 2012 Perşembe

Ta taa, aile yine büyüyor!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:38
Son zamanlarda Twitter anneleri arasındaki "İkinciyi yapsak mı? Zamanı geldi artık..Yok, bana bir tane yeter" şeklindeki tartışmalar süredursun, Amerika' daki ablamın cephesinden bomba haber geldi. Beş yaşında kızı ve iki yaşında oğlu olan sevgili ablam yine hamile! Kendince bu defteri kapatmıştı. Artık rahat etmek istiyordu..
Önce kabullenemedi, çok ağladı, bunalıma girdi. Fakat ben bu anlamda kadere inanıyorum. Doğuma ve ölüme biz karışamayız. İstesek de istemesek de doğacak olan doğuyor. Öyle ya da böyle.
Şimdilerde artık ufak ufak alışmaya başladı üçüncü çocuk fikrine. Ben de aile büyümeye devam ettiği için seviniyorum.
Yaşasın, yine teyze oluyorum :)

Şu anda beş erkek ve dört kız kuzenler. Eşitlenmek üzere küçük bir erkek mi gelecek, yoksa kızların ezici üstünlüğü mü olacak henüz bilemiyoruz.

Hayırlısı olsun. Yeter ki sağlıklı gelsin.

Haydı küçük yavru, seni burada bekleyen küçük bir ordu var :)

4 yorum:

Esra Günüşen Ertuğrul on 23 Mart 2012 10:09 dedi ki...

ne güzel bir haber:)))ben bir tanesinin üstüne ikincisi için karrasızken üçüncü bir bebek!!!!!
Ayşe Kucuroğlundan sonra eşke bende çok çocuk sahibi olsaydım dediğim anlar olmadı değil, ama gerçekten çok zor sanırım..

Tebrik ediyorum,sağlıkla bebeişinize kavuşursunuz inşallah:))

deyda on 25 Mart 2012 21:47 dedi ki...

Sagol Esra'cim. İki numero cok daha kolay buyuyor, emin ol :)
Guzel dileklerin icin tesekkurler.

Deli Anne on 27 Mart 2012 23:55 dedi ki...

aaa hayırlı olsun.. sağlıkla gelsin bebecik, huzur getirsin bereket getirsin hepinize..

biliyor musun bazen böyle bir kaza olsa sevinirim diyorum.. ben karar veremiyorum ya, olsa Allah'tan hayırlısı deyip yoluma devam ederim sanki:)

deyda on 28 Mart 2012 13:37 dedi ki...

Ha haa :)) sen zaten mutlaka yap muminecim, sen halledersin her turlu! Ben daha genc olsam cooook sonra isterdim belki de?

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez