24 Şubat 2012 Cuma

Memir' im 1 yaşında!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 20:24
Yine aynı duygular içerisindeyim..Zaman çok çabuk geçiyor. Hatta fazla çabuk. Seni daha dün doğurmamış mıydım? Ne zaman büyüdün de birinci yaş doğum günün geldi?
Bugün neler geçti aklımdan. İleride okuyunca "anne saçmalamaa" diyeceğini duyar gibiyim ama ne yapalım, elimde değil. Bu kadar hızlı büyüyüp,  kendi kanatlarınızla uçacağınız günlerin çok çabuk geleceğini idrak ettim. Belki evin küçüğü olduğun için, belki de başka kardeşiniz olmayacağı için, senin ilk doğum gününü biraz buruk karşıladım.  Ama yapacak bir şey yok. Büyüyüp kendi hayatlarınızı kuracaksınız ve ben en büyük destekçiniz olacağım. Bu hayatta mutlu olmanız için elimden geleni yapacağım. Hiç bir şey bilmiyorsam da bunu çok iyi biliyorum!

Sana gelince, sevimli mi sevimli, yakışıklı mı yakışıklı (her anneye kendi yavrusu öyle gelir ya :) genç bir adam oldun. Ne istediğini çok iyi biliyorsun. Bir şey istediğin zaman da kıyameti koparıyorsun. O sakin çocuk gidiyor, yerine aslan parçası geliyor.
Biraz! tombiksin hala. Anne sütü sana çok yaradığı için sana yemek yedirmeye korkuyorum daha da tombikleşme diye. Anne sütünden olduğu için yürüyünce hızlıca kilo vereceğini biliyorum ama zaten çok ağır olduğun için doğru dürüst yemek yemen için biraz beklemen lazım çünkü şimdiden seni taşıyamıyorum. En son ölçtüğümde on üç kg idin, bu da bir yaşında bir bebek için biraz fazla :)
Dört buçuk aylık olduğundan beri ayakta çok sağlam durabiliyordun. Bu yüzden senin de Defne gibi erken yürüyeceğini tahmin ettiysek de yanıldık :) Beş buçuk aylıkken oturabilen, altı buçuk aylıkken de emekleyen sen, yürümeye gelince birazcık tembel çıktın. Şu anda beş altı adım yürüyüp kendini kucağımıza atıyorsun. Aslında parmağından tutunca koşarak gidiyorsun ama kendine henüz güvenmiyorsun. Gerçekten koşacağın günler de çok yakında.
Bu arada dört azı dişin birden geliyor. Bu da demektir ki uykusuzluk ve huysuzluk had safhada ama bu senin suçun değil. Yakında o da geçecek. Daha bir yaşında olmana rağmen on iki dişin var (dördü daha yeni çıkıyor).
Benim kucağımdan hiç inmiyorsun bu aralar. Koala gibi yapışıyorsun, sürekli yüzümü okşuyorsun..

Minik oğlum, sarı şekerim, seni çok ama çok seviyoruz!

İyi ki girdin hayatımıza, iyi ki doğurdum seni :))





10 yorum:

Hülyanın Tunası on 24 Şubat 2012 20:30 dedi ki...

doğan buyuyor be azra. çok zor 1 yıl geçirdiğini tahmine diyorum ama çok guzel iki çocugun var artık bak :) nice senelere emir beye. öperim

deyda on 24 Şubat 2012 20:35 dedi ki...

Evet ama çok çabuk büyüyorlar be Hülya :) Evet, gerçekten zorlandım ama sıramı savdım artık :)) Siz düşünün :P

Ahu on 24 Şubat 2012 21:12 dedi ki...

Kuzummmm iyiki dogurmussun bu yakisikliyi. Hep birlikte mutluluk dolu nice guzel senelere insallah ❤

deyda on 24 Şubat 2012 21:32 dedi ki...

Amin canim, insallah :)) opuyorum senin yakisikliyi da :)

gülce'nin annesi on 25 Şubat 2012 06:31 dedi ki...

iyi ki doğdun emir,yeni yaşın kutlu olsun...

deyda on 25 Şubat 2012 09:43 dedi ki...

Evet, iyi ki dogmus minik oglum :) tesekkurler :)

reyhane on 25 Şubat 2012 17:17 dedi ki...

Nice güzel yaşlar bebişe..

deyda on 25 Şubat 2012 20:03 dedi ki...

Tesekkurleer

cnarilknur dedi ki...

ayy inanamıyorum kendime daha bgn kesinlikle düşünmüyorum 2.çocuğu diyordum şimdi forumda birkaç yazı okudum,aa özendim valla napsam off kafam karıştı.iki çocuk nasıl olur.öyküm 18 aylık bilemedim.paylaşmak istedim.

deyda on 4 Mart 2012 23:37 dedi ki...

Tabi herkes kendi bilir ama ben ikinci çocuğu düşünmeyenleri anlayamıyorum. Biz bu dünyadan göçüp gittikten sonra dünyada yapayalnız bırakma fikri beni hep çok korkutmuştur. Hem bir şey söyleyeyim mi, ilk başta biraz zor olsa da çok çabuk büyüyorlar ve zamanla her şey çook güzel oluyor :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez