18 Ocak 2012 Çarşamba

Kar ve Hayatın ta kendisi.

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:35
Kaç zamandır bekliyordum kar yağmasını. Kış çocuğu olduğumdan mıdır, Almanya'da doğduğumdan mıdır bilmem ama, kar yağmayan kışa kış demem ben.
Her taraf bembeyaz olacak, hemen de bitmeyecek.

En güzeli de her taraf bembeyaz iken kendi yolunu bulan hayatlar. Buradayım dercesine, soğuğa inat hayata devam eden güzellikler.


Bu yüzden bu fotoğraflara vuruldum. Bana mutluluk verdiler, her şeye rağmen hayata karşı hep dimdik, hep coşkuyla  durmayı anımsattılar. 



Bu fotoğrafları çeken sevgili Necmettin Denizmen'i bundan sonra blogumda sık sık duyacaksınız. Kendisi hiç Photoshop kullanmayan, doğru renklere ulaşana kadar saatlerce beklemeyi tercih eden biri. Üstelik tam bir İstanbul aşığı. Bundan sonra birbirinden güzel İstanbul fotoğraflarıyla her hafta karşınızda olacak.

Umarım siz de benim kadar seversiniz.

2 yorum:

İkiz Annesi on 19 Ocak 2012 00:52 dedi ki...

Karelere bayıldım harikalar gerçekten de.
İzmirli olunca kara hasret büyüdük ne yazık ki keşke buralara da yağsa:(

deyda on 19 Ocak 2012 00:56 dedi ki...

Çok güzel,değil mi? Ben de bayıldım. Bakma, biz de hasretiz İstanbul'da. Sabah yağıp akşam olmadan eriyen kardan ne olur?
Ara ara kaçamak yapmak lazım karlı yerlere, başka seçenek yok maalesef :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez