29 Ocak 2012 Pazar

Defne kızım büyüyor..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:05
Üçüncü doğum gününe on gün kala kızımda büyük değişiklikler fark ediyoruz. Hem boyu iyice uzadı, hem de dili çok açıldı. Hatta ilk karnesini getirdi geçen hafta ve dili kullanmada,müzik ve spor ve liderlikte yıldızlı pekiyi aldı.
Bu arada iki tane de zayıfımız var :) Paylaşma ve okul kurallarına uyma konusunda birazcık destekle başarılı olabilir demişler. Biz -karı koca- çok güldük buna. Özgür ruhumuz "kurallar bozulmak içindir" felsefesini benimsediğinden buna pek de şaşırdığımı söyleyemeyeceğim ama yine de bunun da zamanla hallolacağını düşünüyorum. Nitekim okulun psikologu ile konuştuğumda, genelde çok memnun olduklarını ve inatçı olması dışında büyük bir problem olmadığını söylediler. İnatçılık konusu ise yaş itibarıyla değil, karakteristik özelliklerinden biri olduğu için çok da fazla törpülenemeyeceğini söyledi. İleride bunun bize ne gibi zorluklar yaşatacağını bilmiyorum ama şimdiden epey kök söktürüyor bize.

Kardeşini çok sahipleniyor. Çok mutlu oluyorum sevgi yumağı hallerini gördükçe. Emir tehlikeli bir şeyler yaptığı zaman hemen koşup haber veriyor bana. Ya da yalandan da olsa ağladığında hemen var gücüyle "annneeeaaaaaaaa, çaabuuuuukkk geelll, duymuyor musun, Emirim ağlıyor" diye bağırıyor. Ben gidene kadar da rahat vermiyor.

Artık yatmadan mutlaka dua ediyor. Hem de kendi kendine. Şöyle ki, hikayemiz biter bitmez başlıyor : "Allahım, beni koru, kardeşimi koru, annemi babamı koru, anneanne ve dedeleri koru, kuzenlerimi koru. Amiiiiiin  " ve beni öpüp uyuyor. Bu o kadar hoşuma gidiyor ki..

Dediğim gibi, artık büyüyor. Hatta o kadar büyüdü ki, artık tek başına başka evlerde kalıyor. Şimdiye kadar hep iki dakikalık mesafede olan yerlerde kalıyordu ama bugün babasının teyzesi onu Sapanca'daki yazlığa götürmek için izin istedi bizden. Bizimki bayıla bayıla gitmek istediğini söyleyince biz de tamam dedik. İlk defa bizden bu kadar uzak bir yerde kalıyor. İçim bir tuhaf. Ya gece ağlarsa, ya onu bıraktığımızı düşünürse? Sanırım o bizden çok daha rahat ki umarım öyledir.

Hem çok hoşuma gidiyor böyle kendine güvenen ve özgür ruhlu olması hem de içim bir tuhaf oluyor ileriyi düşündükçe. Kendimi görüyorum ona baktıkça.

Armut dibine düşer demişler. İyi mi kötü mü, göreceğiz.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez