8 Ocak 2012 Pazar

Annenin hasta olma hakkı var mı?

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:57
Eskiden hayat ne kadar kolaydı, sadece farkında değildik. Her zaman olduğu gibi bazı şeylerin kıymetini sonradan biliyoruz. Mesela grip olmak bile bir lüks. En azından benim durumumda olanlar için.
Sadece yatıp uyumak isterken devamlı dağılıp duran evi toplamak, ev ahalisi için yiyecek bir şeyler ayarlamak, bebeği emzirmek ve yarın onlarla bu haldeyken baş başa kalacağımı bile düşünmek tüylerimi ürpertiyor.
Saniyede bilmem kaç yüz kez hapşırırken maske takmaya çalışmak, çocuklara hastalık bulaştırmamak için uğraşmak , bağırış çağırış, ağlama sesi duymak - İS-TE-Mİ-YO-RUM...Sadece yatıp dinlenmek istiyorum.
Ama korkarım buna hakkım yok. Anne olunca hasta olma hakkın elinden alınıyor!

Böyle zamanlarda çok özlüyorum annemin evini.

Çocuk olduğum, bana hizmet edilen tek yeri.



2 yorum:

light anne ve kaymaklı kızanları ... on 9 Ocak 2012 09:01 dedi ki...

heo deriz ya çocuklar hasta olmasın ben çekeyim diye..aman allahım,diyorum şimdi..kimseye geçmesin..dağa taşa bile..evde olabilecek en kötü şey çocuğun ondan sonra kocanın daha da kötüsü bir annenin hasta olmasıdır..hele de sana bakacak kimsen yoksa....geçmiş olsun..

deyda on 9 Ocak 2012 12:43 dedi ki...

Tesekkur ederim. Gercekten de en kotusu annenin hasta olmasi.digerlerine bakan bir anne var nasilsa :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez