6 Aralık 2011 Salı

Oldu da bitti maşallah

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:43
Ne olacak, nasıl olacak derken bitti gitti bile. Karnımdaki sezaryen izinin  minyatürü boynumda da var artık. Aslında beklediğimden daha küçük. Ne de olsa 4.5 cm' lik bir kist ile beraber tiroidin sağ lobunu ve sol lobunun bir kısmını çıkardılar. Aslında hepsini çıkaracaklardı ama ameliyat sırasında iki dokorum da henüz genç olduğum için bir parça bırakmayı uygun görmüşler. Bu şekilde vücudum en azından az da olsa hormon üretmeye devam edebilecek.
Bu küçük kesik sayesinde üç gün bırakın yemek yemeyi, tabiri caizse tükürüğümü bile yutamadım.
Aslında ameliyat sonrası damardan verdikleri ağrı kesici sayesinde kendimi gayet iyi hissedip çok rahat kahvaltı etmiştim. Hanyayı Konyayı ağrı kesici bittikten sonra gördüm. Ne konuşabildim kimseyle, ne de doğru dürüst bir şey yiyebildim. Bu arada emzirmeye devam ettiğim için bir çorba bir de muz yemeye çalıştım her gün. Su içmek ayrı bir kabustu.
Bu küçücük kesik bana yutkunmak gibi  farkında olmadan yaptığımız bir eylemin bile aslında ne kadar zor ve zahmetli olduğunu farketmemi ve tekrar tekrar şükretmemi sağladı. İnsan vücudunun ne kadar mükemmel tasarlandığını ve içerisinin nasıl da karmaşık olduğunu hatırlattı.
İnsan sağlıklıyken  bunları çabucak unutuyor, her şey çok normal geliyor ama aslında öyle değil.
Önce boynumda bir kesik fikri bana çok itici geliyordu ama şu anda her aynaya baktığımda şükretmeyi hatırlatacağı için seviyorum onu.
Yavaş yavaş azalıyor ağrılar. Şu patoloji sonucu da temiz gelsin, daha ne isterim!

11 yorum:

Deli Anne on 7 Aralık 2011 11:54 dedi ki...

Azram öyle etkileyici bir sonuç çıakrmışsın ki yaşadıkların ve o izden.. kesinlikle o izin seni güzelleştireceğine inanıyorum.. Geçmiş olsun tekrar.. Sen ümitli ve şükür sahibi oldukça, ki harika başarıyorsun bunu, sonuç da temiz çıkar inşallah

deyda on 7 Aralık 2011 15:44 dedi ki...

Canim Müminem...böyle güzel yorumlar aldikca daha da iyi hissediyorum. Seni kocaman öpüyorum!

İkiz Annesi on 7 Aralık 2011 19:28 dedi ki...

İnşallah sonuçların da tertemiz çıkar canım.Çok geçmiş olsun...

deyda on 7 Aralık 2011 20:44 dedi ki...

Tesekkur ederim! Insallah oyle olur da tumden rahatlarim :)

ÇokBilmiş on 9 Aralık 2011 00:26 dedi ki...

Ailemde bu ameliyattan olan çok var. Gerçekten zor bir ameliyat. Ben de bebeğimi emzirirken fıtık ameliyatı olmuştum ve onun zorluğunu da biliyorum.

Cİddi zor bir dönem atlatmışsın. Çok geçmiş olsun...

Not: Troid ameliyatında adettir, yara izi kapansın diye eşler bir kolye hediye ederler. Eşine iletirsin :)

deyda on 9 Aralık 2011 13:19 dedi ki...

Haha! Cok sevdim bunu! Hemen esime iletiyorum :)

ayşe dedi ki...

çok geçmiş olsun rabbim bir daha göstermesin inş sonuçlarda temiz çıkar rahat nefes alırsınız rabbim sağlık sihat versin...

flzbab on 16 Aralık 2011 18:56 dedi ki...

evet 5 ameliyat geçirmiş biri olarak ameliyat sonrası ağrıları anlayabiliyorum hele bu konuşmada ve bir şeyler yeyip içerken aktif kullandığın bir yer olunca daha da acı verici olmuştur eminim
Tekrar geçmiş olsun.Güzel ALLAHım daha büyük sıkıntılardan korusun seni ve aileni

flzbab on 16 Aralık 2011 19:01 dedi ki...

beş ameliyat geçirmiş biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Hele bu konuşurken ve bir şeyler yer ve içerken aktif kullandığın bir bölge olunca daha da zor olmuştur eminim. Umarım en kötü günün bu olur . Hayatının kalan kısmında ailenle ve sevdiklerinle mutlu sağlıklı yıllar.Tekrar geçmiş olsun

deyda on 16 Aralık 2011 19:23 dedi ki...

amin Ayşe'cim :) Çok şükür ki sonuçlarım da temiz çıktı. Çok rahatladım :)

deyda on 16 Aralık 2011 19:25 dedi ki...

Filiz Ablacım çok teşekkür ederim :) Evet, senin bu konuda bayağı tecrüben var gerçekten. Ama her şey olduğu gibi bu da geçip gidiyor.
Allah'ıma bin şükür ki sounçlarım temiz çıktı. Gerisi hiç önemli değil.
Öpüyorum seni ve bebeleri :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez