27 Aralık 2011 Salı

Ben de eksik kalmayayım - gitsin 2011, gelsin 2012!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 00:34
Herkesin yeni yıl dileklerini yazdığı şu günlerde ben de eksik kalmayayım, kendi isteklerimi sıralayayım dedim.



                                                                
Yeni yılda -



daha az hastalık

                                                                  
    
daha çok sağlık;


daha az stres,


daha çok eğlence;


daha az yemek,


daha çok spor;


daha az kilo,


daha çok para;


daha az evde vakit geçirmek,


daha çok gezmek (mümkünse çocuksuz) :) 


daha az ev işi ve çocuk bakımı ,


daha çok iş ;

ve son olarak da


daha az üzülüp


daha çok mutlu olmak istiyorum!



2012' nin hepimize iyi gelmesi dileğiyle!




































4 yorum:

Esra Günüşen Ertuğrul on 27 Aralık 2011 09:08 dedi ki...

Canım, dileklerine katılmamak mümkün mü? 2012 de gönlünden ne geçerse olması dileğiyle ...
sevgiler

deyda on 27 Aralık 2011 11:47 dedi ki...

2012 hepimiz için daha güzel bir yıl olsun Esra'cım :)

Peri on 28 Aralık 2011 21:10 dedi ki...

Ooh ne güzel dilekler hepimiz içim amiiin diyorum :))

deyda on 28 Aralık 2011 22:17 dedi ki...

Ha ha :) Bu yıl bizim için çok güzel geçecek göreceksin ortak!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez