22 Kasım 2011 Salı

Yine yeniden iş :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:26
Tam on yıl Tekstil sektöründe çalıştım. Hep üretimle uğraştım ve en sonunda bıktım. İkinci çocuğumdan sonra kendi işim olmasına rağmen mecburi bir ara vermek zorunda kaldıysam da artık üretimle uğraşmak istemediğimi biliyordum. Sevgili ortağım Peri ile o noktada yollarımız ayrıldı. Herkes kendi hayallerinin peşinde koşmaya karar verdi. O şimdi çok cici bir koleksiyon hazırlıyor - ki çocuklarımla giymek üzere dört gözle bekliyorum :) bense çok farklı bir iş hazırlığındayım. Detaylarını yakın zamanda vermeye başlayacağım ama önce biraz şekillenmesini bekliyorum.
Umarım her şey istediğim gibi olur, siz de beğenirsiniz ...

4 yorum:

Peri on 23 Kasım 2011 22:10 dedi ki...

Umarım ikimizin de gönlüne göre olur her şey ortak! Allah yüzümüzü kara çıkarmasın, amiin :) Hadi heyecanla bekliyoruz

deyda on 23 Kasım 2011 22:30 dedi ki...

Amiinn :))) Evet , ben de hem bunu hem de senin koleksiyonunu heyecanla bekliyorum ortak :)

ECOS on 15 Aralık 2011 09:59 dedi ki...

Deyda desteğe ihtiyacın olursa ben de varım. Şimdiye dek ben de hep üetimle uğraştım. Ve artık üretmeden duramıyorum. Siz bu yazıyı yazdınız ya ben çok heyecanlandım.

deyda on 15 Aralık 2011 11:05 dedi ki...

Tesekkur ederim Ecos :) ben de cok heyecanliyim :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez