26 Kasım 2011 Cumartesi

Anesteziden ödü kopan korkak tavuk

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:28
Değişik takıntılarım var benim. Mesela cilasız ahşaptan yapılmış bir şeye asla dokunamam. Tüylerim anında diken diken olur ve dişlerim kamaşır.
Bazı şeylerden ödüm kopar. Bunlardan biri genel anestezi olmak. Şimdiye kadar sadece bir kez yaptırıp kötü bir deneyim yaşamadığım halde ödüm kopuyor.
Önümüzdeki hafta tiroidlerim alınacak. Ameliyatın kendisinden değil de anestezi kısmından korkuyorum yine. Çoğu insana saçma gelecek, biliyorum, ama konuşamayacak kadar çok fakat her şeyi hissedecek kadar az uyuştururlarsa beni gibilerinden saçma sapan düşünceler üşüşüyor zihnimde. Ne yapıp etsem yok olmuyor bu saçmalık.
Sadece bu korkumdan dolayı sezaryenden de ödüm kopmuştu. Mecbur kalınca epiduralli sezaryenden yana kullanmıştım tercihimi. Arkasından çok şiddetli baş ağrısı çekmeme rağmen ikinci doğumda aynı sebepten dolayı  yine epidurali tercih etmiştim.
Bu sefer öyle bir opsiyonum yok ve çok korkuyorum. Herkes bana korkma dese de, takıntı haline getirdim bunu da. Hiç aklımdan çıkmıyor.

Bana dua edin, olur mu?



12 yorum:

Peri on 27 Kasım 2011 21:31 dedi ki...

Ediyoruz ortak, hiç bir şey olmayacak sağlıkla geçecek bitecek inşallah.

deyda on 28 Kasım 2011 00:09 dedi ki...

Sağol ortak! Öyle olacak, değil mi :)

Deli Anne on 28 Kasım 2011 01:54 dedi ki...

Anestezi filmini mi izledin yoksa canım ya? İnanma öylesi şeylere.. dua, dua, dua.. en önemlisi o değil mi zaten.. Ayetel Kürsi mesela her derde deva.. Tam saatini söyle bend e okuyup göndereyim sana inşalalah.. Ben çok inanırım bu duanın boyutuna, kudretine vesselam..

Adsız dedi ki...

Azracım yanlız değilsin aynı korkudan bende de bolca var sırf bu nedenle hayati tehlikeniz var artık sezeryane geçiyoruz dedikleri halde ağladım olamaz dedim şükür gerek kalmadı. Şimdiden çok geçmiş olsun sen ameliyat sonrasına odaklan arkadaşım korkun hafifler belki.
Sevgiler Tuten

deyda on 28 Kasım 2011 12:14 dedi ki...

Yok Müminem, o filmin fragmanında bile dehşete düşmüştüm. Duanin gücüne ben de inanırım. Ama sen edersen hayır demem :) tarihi yarın belli olacak.
Öpüyorum çok!

deyda on 28 Kasım 2011 12:18 dedi ki...

Ah Tütencim aslında ne kadar önemsiz konulari büyütüyoruz ama insanoğlu böyle işte. Kendimi korkunç olmadığına ikna etmeye çalışıyorum bu aralar :)
Öpüyorum seni ve o cennet kokulu şekeri

İpek dedi ki...

Benim de en büyük korkum genel anestezi. Allah yardımcınız olsun.

deyda on 28 Kasım 2011 17:13 dedi ki...

Ah Ipek ah, basa gelen oyle ya da boyle cekiliyor. Allah yardimcimiz olsun!

Deli Anne on 30 Kasım 2011 11:19 dedi ki...

N'oldu acaba sonuç Azra'cım?

deyda on 30 Kasım 2011 12:22 dedi ki...

Sicak nodulmus Muminecim, bu cok iyi. Ama ameliyattan-dolayisiyla anesteziden-kacis yok. Tiroid komple alinacak cuma gunu.

Deli Anne on 3 Aralık 2011 22:34 dedi ki...

İyi misin? deneme felan gördüm, iyisindir inşaallah..

deyda on 6 Aralık 2011 23:33 dedi ki...

bugün iyiyim çok şükür Müminem. Ağrılarla boğuşmaktan ancak ilgilenebildim sanal alemle :)
İlgin için sağol, öpüyorum çok!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez