22 Ekim 2011 Cumartesi

Hastalık mevsimi geldi

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:57
Ben hiç bu kadar dengesiz bir Ekim hatırlamıyorum. Sıcaklıklar birden yedi'den yirmi' ye çıkıp pat diye düşebildiği için etraftaki çoğu insan hasta. Şimdiye kadar gayet iyi idare eden çocuklarımın ikisi de nezle oldu.
Defne artık kendini kurtardığı için onunkini çok önemsemiyorum ama Emir' in hem burnu tıkandı,  hem de aynı anda dört dişini çıkarmaya çalıştığı için çok etkilendi. Bugün hiç olmadığı kadar huysuz. Gece uykusuna yattığı saat sekiz buçuktan beri tam beş kez uyandı ve var gücüyle bağırarak emmek istiyor. Daha doğrusu emerek uyumak istiyor. Kıyamadığım için bir iki kez izin verdim ama hemen alışınca çabucak vazgeçip tekrar yatır kaldıra döndüm. Bu sefer yine epey ağlayıp zorladı beni ama dayandım ve bir süre sonra o da sakinleşip uyudu.
Uyku eğitimi yaklaşık on beş günde tamamlanıyor ve biz daha bir haftasını geride bırakmadan bizimki hasta olunca her şey allak bullak oldu ama zor da olsa toparladık. Hasta diye ara verseydim bunca zaman boşuna ağlatmış olacaktım ve her şeyi baştan almak zorunda kalacaktım iyileşince. Öbür taraftan da ağladıkça sümükleri çoğalıp uyumasını zorlaştıracaktı ama artık onu göze aldım.
Neyse ki kısa zamanda yatır kaldıra tekrar alıştı ama burnu tıkalı olduğu için sık sık uyanıyor.
Hasta olmasının sebebi de düşüncesiz insanlar. Ne zaman çıksak Emir' e saldırıp ellerini yanaklarını okşuyorlar, hatta kimisi daha da ileri gidip öpüyor! Böylece hemencecik hasta oldu.
Şimdiye kadar bir şey demedim ama bundan sonra EL-LE-ME-YİNNN! veya ÖP-ME-YİNN! diye çemkirmek zorunda kalacağım.

Ne de olsa onlara değil , olan bize oluyor.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ahh ahhh benim 1 haftalık bebeğim kucaktan kucağa geziyor bazen istemediğini söyleyincede ukala, buldumcuk veya lohusa deniliyor. Çok geçmiş olsun ve tebrikler yatır kaldır yöntemi için ciddi sabır gerektiren bir yöntem ben ileride başaramam sanırım. Sevgiler TÜTEN

deyda on 23 Ekim 2011 22:18 dedi ki...

Tüten'cim bunun ukalalıkla veya lohusalıkla alakası yok. İnsanlar çok düşüncesiz. Tabi ki yeni doğan oğlunu -üstelik grip mevsiminde!- hastalıktan korumak istiyorsun. Bence hiç çekinme, söyle.
Yatır kaldır çok etkili bir yöntem ama sen şimdi hiç düşünme bunu. Hele biraz kendine gelsin Aren'cik, sonra bakarsın :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez