18 Ekim 2011 Salı

Değmeyin keyfime..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 16:03
Uzun zaman oldu, çok uzun zaman. Aslında geriye dönüp baktığımda çabucak geçen iki buçuk yılda neler oldu, neler değişti, bazen ben bile inanamıyorum.
Daha ilkine alışamadan iki çocuk sahibi oldum. Tek çocuklu annelerin yaşadığı bütün sıkıntıların iki katını yaşadım. En önemlisi, kendime hiç vakit ayıramadım.

Ta ki bugüne kadar.

Bu günü kendime ayırdım. Yaptığım tek şey Defne' yi okula bırakmak oldu. Ondan sonra bütün gün ayaklarımı uzattım. Gazete okudum. Evi toplamadım, yine ayaklarımı uzattım. Müzik dinledim, güllü yeşil çayımı, kahvemi içtim, yine uzandım.  Bunları yapmayalı tam iki buçuk sene oldu!

Aslında ne kadar basit geliyor kulağa yaptıklarım ama şu anda benim için en büyük keyif bunlar..

Ellemeyin beni bugün, çok işim var. Kendimi dinliyorum bugün..dinleniyorum..

2 yorum:

Deli Anne on 18 Ekim 2011 17:13 dedi ki...

ohh mis mis:)

deyda on 20 Ekim 2011 23:51 dedi ki...

mis ki ne mis Deli Annem :) Darısı başına arkadaşım ;)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez