19 Eylül 2011 Pazartesi

İnci göründü!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 00:06
Tarih tekerrürden ibaret diye boşuna dememişler. Günlerdir geceleri sıkıntı yaşayan Emir oğlum sonunda ilk dişini çıkardı. Hoş, çıkardı da pek denemez henüz, sadece minicik bir uç vermiş ama çıkması fazla sürmez.
Bazı çocuklar çok zor diş çıkarıyorlar, Emir de onlardan biri. Son birkaç gece çok yoğun olmak üzere, son zamanlarda çok huysuz ve huzursuzdu. Tam olarak kondurmasam da hep dişten şüphelendim. Şüphelendim ama hep "yok, daha erken" diye düşündüm. Bu arada bizimki benimle yapışık yaşamaya başladı. Gece gündüz üzerimden indiremez oldum. Hatta son zamanlarda gece emmek için uyandığında artık yatağına geri yatıramıyordum. Sürekli kucağımda uyumak istiyordu ki bu da bana birkaç uykusuz geceye mal oldu. Sabah yediye kadar uyumadığım geceler oldu ama yine de sıkıntısına kesin bir sebep bulamadık.
Ta ki bu sabah kahkaha atarken damağındaki beyaz noktayı fark edene kadar.
Minik oğlumun ilk dişi çıkmıştı!

Küçük bebişim artık çocuk olma yolunda ilk adımını attı.

Çok hızlı büyümesini istemesem de yapacak bir şey yok.

Bu günü de tarihe not ediyorum Emir oğlum adına..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez