24 Ağustos 2011 Çarşamba

Karanlığın arkasındaki güneş

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:19
Uzun zamandır yazasım yoktu. Daha önceki yazımda bahsettiğim gibi dibe vurmuştum, bir süredir çıkmak bilemedim. Canım sürekli uyumak istiyor, fakat iki çocuklu bir anne olduğum için bu pek mümkün olmuyordu. Ben de çocukların zaruri ihtiyaçlarını giderip başka hiçbir şeyle uğraşmak istemiyordum. Buna yazı yazmak da dahil.
Artık tahammülsüzlüğün son noktasına ulaşan ben üç dört gündür birdenbire U- dönüş yapıp bulutların arkasındaki güneşi görmeye başladım. Neden. nasıl olduğunu anlamadan her şey birden daha basit görünmeye başladı gözüme. Öyle ki, Defne' nin dün akşam abuk subuk sebeplerden yarattığı ortanın da üstünde olan krizi bile sakin karşılayıp onu da sakinleştirmeyi başardım.
Çok değil, sadece iki, üç gün önce olsa ben de onunla beraber krize girer, bas bas bağırmaya başlardım.
Bana birden bire ne oldu bilmiyorum ama iki tane olasılık var sadece :
Ya fırtına öncesi sessizlik, ya da artık buhranı geride bırakıp kabullenmişlik söz konusu olabilir.

Hangisi olduğunu yakında göreceğiz ama en azından yazma isteğim geri geldi ki bu da benim için iyi bir şey.

Herkese (ve en çok kendime) aydınlık günler dilerim!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez