4 Ağustos 2011 Perşembe

Babalar & kizlari ile Anneler & kizlari arasindaki fark

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:49
Defne dogdugunda babasinin ilk soyledigi sey tam olarak suydu : " Askim ben bunu nasil verecegim elin adamina?" Ben de sasirmis ve cevap olarak da "babam da oyle diyordu" demistim.
O gundur aralarinda inanilmaz bir ask var. Baba asagi, baba yukari..Baba isten gelir gelmez benim pabucum dama atilir ve uyutma islemini bile babanin yapmasini ister.


Babasiyla konurken yuzundeki ask dolu ifade , simarik ve cilveli konusmalari, onu gunde birkac kez arayip seni ozledim, neredesin, cabuk gel demeleri bizimkinin eriyip bitmesini sagliyor. Onun icin varsa yoksa Defne..




Derken Defne' nin bana gunde en az dort bes kez soyledigi cumle : " Anne seni artik seeevmiyorruummmm!"

Anneler ve kizlari!

4 yorum:

MISSRED on 5 Ağustos 2011 11:11 dedi ki...

Bunlar çok cadılar, minicik kafalarından neler geçiyor da böyle yapıyorlar çok merak ediyorum. Begüm daha o safhaya gelmedi. Bazen babasının kucağındayken beni istiyor, bazen de tam tersi. Şu an sevgisi eşit dağılmış durumda gibi görünüyor ama bir süre sonra olacakları tahmin edebiliyor ve kendimi bu yönde hazırlıyorum:)))

deyda on 5 Ağustos 2011 11:22 dedi ki...

Evet, kendini hazirlasan iyi olur bence de :))

Hayat güzeldir.. on 5 Ağustos 2011 14:18 dedi ki...

yaaa benim Defnemde böyle mi diyecek bana, ağlıycam şimdi , işe başladım hasretinden ölüyorum derken :(

deyda on 5 Ağustos 2011 14:57 dedi ki...

Bir gun diyecektir mutlaka ama kendi de anne olduktan sonra annesinin gercek degerini anlayacaktir mutlaka. Hepimiz oyle olmadik mi?

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez