5 Temmuz 2011 Salı

Babalar ve ogullari

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:11
Evlat ayrimi yapilir mi?
Ben anneyim, yapamam! Iki cocugumu da farkli seviyorum. Her ikisinin de kalbimdeki yeri ayri. Aralarinda bir secim ya da ayrim yapmam mumkun degil.
Babalar icin de ayni sey mi gecerli, bilemiyorum. Etrafimda gozlemledigim kadariyla butun erkekler bir oglu olmasini cok istiyor. Artik soyun devami icin mi - ki Sabanci ya da Koc olmadigimiza gore o kadar da onemli bir sey degil bence- yoksa baska bir neden icin mi bilemiyorum.
Benim kocam da ayrim yapiyor, ama o oglunu degil, kizini ayiriyor. Varsa yoksa Defne. Hatta bazen o kadar ileri gidiyor ki, sinirleniyorum. Emir'in suratina bile dogru durust bakmiyor-DU!
Ne zaman ki oglum biraz buyudu, babasina tepki vermeye, ona gulmeye basladi, isler degisti. Yine ilginin buyuk bolumu Defne' de olmakla beraber artik ogluyla da vakit gecirmeye basladi. Hatta bizim ufakligin buyudukce babasina daha cok benziyor olmasi kocacigimin cok hosuna gidiyor. Bunu birilerinden duydugu zaman gozlerinde cok gururlu bir ifade oluyor.
Ilk baslarda panik oluyordum acaba oglunu sevmeyecek mi diye ama zamanla bunun yersiz bir kaygi oldugunu gordum. Anladim ki babalar da evlat ayrimi yapamaz!
Defne ile cok iyi anlasiyorlar, cok mutlu oluyorum bunu gorunce. Dilegim, ileride ogluyla da en az bunun kadar iyi anlasmalari! Catisan bir baba-ogul yerine birbirini cok seven , sayan bir baba-ogul olsunlar.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez