11 Haziran 2011 Cumartesi

Yuh artik!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:34
Dün gece çocukları yatırıp Emir' i de tekrar emzirdikten sonra hemencecik yatıp mümkün mertebe fazla uyumayı amaçlamıştım. Tabi Türkiye' de yaşadığımı hesaba katmadan yaptım bu talihsiz programı!
Tam gözlerimi kapatıp derin uykuya geçmek üzereyken, birden taktaktaktaktak diye bir sesle uyandım. Etrafıma baktım, yanımda kocam ve oğlum mışıl mışıl uyuyorlar.
Banyoya gidip diş duşunu kontrol ettim (dişlerimi fırçaladığım harika bir sistem), o da kapalı. Bu sefer evin içinde dolaşmaya başladım ama açık kalıp da o sesi çıkarabilecek herhangi bir şey bulamadım. Bu arada sinirim tavan yaptı çünkü bir ses var ortada ama kaynağını bulamıyorum. Bulsam hemen kapatıp Emir tekrar uyanmadan birazcık uyumaya çalışacağım.
En son balkona çıktım artık. Bir de ne duyayım - ses dışarıdan geliyor! Bu arada saat 23.58, yani gece yarısına iki dakika var!
Meğer bizim arka binamızdaki inşaatta çalışma devam ediyormuş. Resmen gözlerime inanamadım! Çok klişe olacak ama böyle bir şey ancak Türkiye' de olur. Yuh ve pes artık dedikten sonra ilk işim Belediye' ye şikayet etmek oldu ama tabi gece yarısı olunca karşımda sadece telesekreteri bulabildim.
Bu nasıl bir saygısızlık, terbiyesizlik ve cürettir yahu? Bu ülkede hiç mi insan hakları yok? Nasıl bu kadar umursamaz olabilir insanlar? Siz inşaatı bitireceksiniz diye ben gece yarısı sizin gürültünüzü dinlemek zorunda mıyım?
Böyle şeyler oldukça çekip gidesim var buralardan..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez