20 Haziran 2011 Pazartesi

Uyku egitimi Vol.2

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:28
Defne'ye uyku egitimi verdigimde tam on bir bucuk aylikti. Onu sallamaktan bikmis ve o anda bu isi bitirmeye karar vermistim. O kadar basarili olmustum ki, bir cocugum daha olursa bunu dort aylik olur olmaz yapmaya o gun karar vermistim.
Simdi ise o an geldi catti. Emir dort aylik olmak uzere ve feci kucak bebegi oldu! Aslinda dogar dogmaz kendi kendine cok guzel uyuyabilecekken asiri kalabaliktan (her gun dokuz kucuk cocuk ve bes yetiskin bir arada) ve Defne' nin kiskanc tavirlarindan kucaga alismak zorunda kaldi. Onu kucagimdan baska yerde yatirmaktan korkmus ve bu hale gelmesine sebep olmustum.
Simdi bunu duzeltme zamani geldi.
Defne' de yatir kaldir yontemini basarili bir sekilde uygulayinca , Emir' de de aynisini yapmaya karar verdim. Tek farkla : Defne' de gece uykusuyla baslamistim, Emir' de ise gunduz uykusuyla.
Emir o kadar inatci cikti ki, aglamaktan yorgun dusup uyuyana kadar tam bir saat on dakika gecti. Tracy Hogg'a gore ortalama surenin yirmi dakika oldugunu varsayarsak, bu oldukca uzun bir sure. Ama yilmadim, devam ettim. Hem onun iyiligi icin, hem de kendim icin.
Emir bebek arabasinda, ana kucaginda vs. uyuyamiyor. Illa kucakta uyuyacak, sansimiz varsa pusete/ana kucaginda uyumaya devam edecek. Yoksa yine kucaga alinacak ve slingde uyuyacak. Artik cok agirlastigi ve bende iki tane boyun fitigi oldugu icin bunu bir an once halletmem gerekiyor.
Ilk denemenin uzerinden iki saat gecti ve hala uyuyor Emir oglum. Belli ki cok yorulmus kucugum ama gunler gectikce daha kolay uyuyacak, biliyorum. Ne de olsa tecrubeyle sabit.
Derken simdi uyandi!
Devami yarin.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez