7 Haziran 2011 Salı

Roomba'siz hayat coook bayat :))

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:48
Yepyeni bir yardimcim var artik.  Cok akilli kendisi, hem de cok caliskan. Ustelik dili de yok! Tanistirayim : Iste Roomba!
Su iki kucuk cocuklu hayatimda basima daha iyisi gelemezdi. Surekli birseyler dokuluyor yerlere, zirt pirt supurmek gerekiyor. Zaten feci uykusuz olan ben bir de bunlarla ugrasmak zorunda kaliyordum. Ama artik benim yerime Roomba hallediyor temizlik isini.
O kadar akilli ki, toz sensoru var. Nerede toz varsa oraya gidiyor. Bakmayin yuvarlak olduguna, koseler icin minik fircasi var, onu cikariyor ve butun koseleri de silip supuruyor. Ustelik zaman ayari da var. Istersem her gun ayni saatte kendiliginden supurmeye basliyor. Simdi diyeceksiniz ki   sarji biter bunun ama benim Roombam o kadar akilli ki, sarji bitmeden kendini sarja takiyor.
Bence en iyi icatlardan biri bu, asla vazgecmem kendisinden!

13 yorum:

Elifnur on 7 Haziran 2011 19:27 dedi ki...

Ben de alali bir sene oldu, bozulursa hic dusunmeden bir tane daha alacagim. Hayatimin vazgecilmez parcasi benim de:)

deyda on 7 Haziran 2011 21:10 dedi ki...

Aynen! Nasil daha once almamisim bunu!! :))

Peri on 11 Haziran 2011 23:54 dedi ki...

güle güle kullan valla benim de aklım kalım kaldı :)

deyda on 12 Haziran 2011 12:03 dedi ki...

Sagol Peri. Gercekten hayatim kolaylasti

dennis on 11 Temmuz 2011 17:07 dedi ki...

selamlar,
harika bir şeye benziyor gerçektenn. sakıncası yoksa nereden ve kaça aldınız?

deyda on 12 Temmuz 2011 11:20 dedi ki...

Evet , gercekten de harika birsey :) imkanin varsa USA' dan getirt , oralarda 400 USD civarinda. Turkiye' de de var ama fiyati cok daha yuksek.
Selamlar..

Merve Hortaç on 19 Ekim 2012 03:18 dedi ki...

deyda merhaba,

roomba yı amerikadan mı getirttin? bi forumda distribütörü yurtdışından gelenlerin converterla çalışmasından dolayı alete zarar verebileceğini falan yazmış. ama distribütör neticede :) yurtdışından alıp kullanan ve sorun yaşamayan birini bulmak umuduyla blog blog geziyorum.

yardımcı olursan sevinirim.

Sevgiler

deyda on 19 Ekim 2012 08:32 dedi ki...

Merhaba Merve,
Tebrikler, şanslı günündesin, daha fazla blog gezmene gerek kalmadi :))
Şaka bir yana, evet yurt dışından getirdim ve çoook memnunum. Doğru adaptörü kullandıktan sonra hiç sorun olmuyor.
Sevgiler

zehra on 2 Şubat 2013 10:28 dedi ki...

Merhabalar, daha önce bu robotu televizynda görmüştüm. Kullanan birisinden duymak daha güzel. İnternetten araştırdım biraz. Birkaç modeli hatta bir de scooba olan yıkayan modeli var. Hangi modeli almalı acaba?
sadekahvekeyfi.blogspot.com

zehra on 2 Şubat 2013 10:29 dedi ki...

Defne ve Emir'i de öpüyorum, çok şekerler.

Azra Rakicioglu on 5 Şubat 2013 19:37 dedi ki...

merhaba zehra,
kusura bakma, cevap vermeyi atlamışım.
Ben süpürenden çok memnunum fakat önemli olan senin neye ihtiyacın olduğu.
Mutlaka öbürü de iyidir. Nacizane önerim ikisi için de demo isteyip ona göre karar vermendir.
Selamlar

Adsız dedi ki...

merhaba; acaba hangi modeli kullanıyorsunuz bir de amerikadan getirmeyi düşünüyorum da nasıl getirdiniz? kendiniz gidip aldınız mı yoksa ebay dan mı aldınız.bir de nasıl bi adaptör kullanıyorsunuz? linki var mı.

Azra Rakicioglu on 22 Eylül 2013 21:47 dedi ki...

İki uc degisik adaptor kullandim ama zamanla hepsi yandi. Paraya kiyip turkiyeden almak daha mantikli

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez