24 Haziran 2011 Cuma

Defne' den inciler.

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:09
Defne su anda yirmi sekiz bucuk aylik ve konusmayi iyice sokmus olmanin verdigi hazla hic susmuyor. Sabah kalktigi gibi basliyor ve yatana kadar devam ediyor. Sustugu tek bir zaman var, o da dondurma yediginde. Bu arada beni cok sasirtiyor kurdugu cumlelerle. Aramizdaki diyaloglardan bazilari asagidaki gibi :


Ben   : Defne beni kizdirma , kizdirirsan seni ceza sandalyesine oturturum! (Yaramazlik yaptigi zaman iki
           dakika boyunca oturttugum bir sandalyesi var)
Defne : Yok, doversin!
Ben   : ???????? Kocaman Dumur!

Defne yogurdu yemege karistirarak degil de ayri yemeyi sever. Ben de yemek cabuk sogusun diye karistirip  tabagi onune koyunca bizimkinin cevabi :
-Anne, yaptigini begendin mi?

Yolda yururken yanimizdan gecen kocaman kopegi goren Defne bir anda ciglik cigliga aglamaya baslar.
Ben    : Noldu????
Defne : Annneeeeeeeeeyyyyy, kopek beni isiriyooooooorrrr!!! uuuhuuuuuuuuuu
Ben    : ????????

Bunun gibi daha neler neler!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez