23 Şubat 2011 Çarşamba

Tek cocuklu hayatimin son gunu nasil geciyor?

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 12:16
Evet, bugun tek cocuklu hayatimin son gunu. Annecigim sagolsun, iki gundur Defne' yi eglendiriyor ben dinleneyim, uyku depolayayim diye. Defne de anneannesine ve dedesine bayildigi icin hic sorun cikmadi, hatta bizi hic sormamis bile. Sonuc itibariyle iki taraf icin de cok iyi oldu.
Uzuuun zamandir uykum her gece birkac defa bolundugu icin buna cok ihtiyacim varmis, onu anladim. Yarin da cok yogun bir sekilde bolunmeler baslayacak ne de olsa.
Bu sabah dokuz gibi kalktim, kocacigim erkenden ise gittigi icin once uzun uzun gazeteleri okudum, arkasindan keyifli keyifli kahvalti ettim.
Birazdan son kez yuzmeye gidip arkasindan da ikizlerin annesi pastaci guzelimizle keyifli bir yemek yiyelim diyoruz. Bir sure yapamayacagim her seyi yapmaya calistim son iki gundur. Dun ve evvelki aksam sinemaya gittim, bu arada Emir' in hosgeldin kurabiyelerini de yaptik.

Kisa kesip kalan islerimi toparlamam gerekiyor, mesela daha hastane cantasini hazirlamadim.  Biraz rahat davraniyorum ama olsun, bugun hic acele is yapmak istemiyorum.

Yarin her sey cok farkli olacak ama artik hazirim.

6 yorum:

Tiryaki on 23 Şubat 2011 12:20 dedi ki...

hey maşallah o zaman :)
sağlıkla kavuşun inş.

deyda on 23 Şubat 2011 19:24 dedi ki...

Amiiin , tesekkurler :)))

Deli Anne on 23 Şubat 2011 21:27 dedi ki...

Hey maşallah.. iyice şarjı yüklemişsin bünyeye bu gazla üç-beş yıl gidersin dilerim.. Ve yarın için de dualarım seninle.. Sağlıkla alıp bebeği gelin eve inşaallah..

deyda on 23 Şubat 2011 22:36 dedi ki...

Cok guzel bir gun gecirdim gercekten Deli Anne, cok iyi geldi. Eksik etmeyin dualarinizi..

NİHAN on 24 Şubat 2011 23:53 dedi ki...

bana öyle geliyor ki sen 2 çocukla ya da 8 çocukla fark etmez bu işi çözmüşssün sen her türlü üstesinden gelirsin... çok rahat göründün gözüme :) emir doğdu şu sıralar sanırım :) hoşgeldi biraz zaman geçsin sizi görmeye gelebilir yok yok bence sen zaten daha 40 çıkmadan havalar güzelleşince bizimle park bahçe gezmeye başlarsın:)

deyda on 25 Şubat 2011 12:18 dedi ki...

:)) beni cok iyi taniyor gibisin Nihan :))
Hayatta evde oturamam, sezaryen yeri iyilessin, ben hemen sokaktayim :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez