12 Şubat 2011 Cumartesi

Ortaya karisik bir yazi.

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 08:14
Bu hafta cok degisik ruh hallerine girdim. Hemen hemen hepsi de Defne ile ilgiliydi. Once dogum gunu vesilesiyle hem cok sevindim, hem de cok buyudugu icin huzunlendim. (Biz babasiyla surekli buyudugu icin uzulen manyak bir ciftiz de :)) Dogum gununde de o kadar tatli ve akilliydi ki. Dunyanin en uslu ve seker cocugunu ben dogurdum sandim bir an icin. Ecnebilerin dedigi gibi : " too good to be true!" Yani, gercek olamayacak kadar iyidi. Gece de devam etti bu uslu halleri ve iki senedir ilk defa butun gece uyuyuverdi.
Aslinda bu duruma suphe ile yaklasmama ragmen tam "aman allahim, kizim sonunda buyudu ve artik daha az yoracak galiba" diye dusunurken, ertesi gun tam bir kabusa dondu. Gece uyumadi, gunduz uyumadi, yemek yemedi ve huysuzluk tavan yapti. Butun gun aglayip sabrimin sinirini sonuna kadar zorladi. Ve dune kadar bu durum devam etti..Sanirim cildirmak uzereyim :)

Persembe doktor randevumuz vardi. Bizim ogul 3120 gr. olmus ve her zamanki gibi yuzunu saklamak icin elinden geleni yapti. Cok merak ediyorum neye benzedigini ama o bize gostermemek icin pek kararli. Neyse ki fazla bir sey kalmadi da artik istese de istemese de gorecegiz kendisini :) Bir dahaki randevumuz haftaya persembe. Doktor cikisi pek mutluydum.

Dun ise Defne'nin bu hafta sonu yapilacak dogum gunu partisinin en onemli detayi olan pastasini hazirlamakla gecti. Partinin temasi su anda favorisi olan Winnie the Pooh olacagi icin, pastasini da dogal olarak Winnie'li yapmaya karar verdik. Pasta sefimiz olan kardesimle dun oturup seker hamurundan once figurlerini yaptik ve ortaya soyle bir goruntu cikti

 Asil tasarimi bugun yapacagiz. O yuzden de hem heyecanli hem de biraz yorgunum. Ortaya cok guzel bir sey cikacak heralde, Defne de cok begenecek, eminim. Yarin gordugunde ciladiracak buyuk ihtmalle!

Artik pastanin bitmis halini de yarin bitince eklerim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hey.... die sehen ja grossartig aus!!! Mann seit ihr begabt. Jetzt weiss ich wo ich bei Kubis nächstem Geburtstag hin muss :) Bis Sonntag, freu mich schon. Cigdem

deyda on 12 Şubat 2011 16:55 dedi ki...

Guzel olmus cigdem, degil mi :)) biraz kendimizi begenmislik yapayim bari:)
Kubi'nin pastasini seve seve yapariz!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez