26 Şubat 2011 Cumartesi

Mehmet Emir aramızda...

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 19:41
Perşembe sabahı katıldı aramıza minik oğlum, tam olarak sabah saat 8.21 'de. Daha önce de yazdığım gibi planlı sezaryen olmak zorunda kaldım ama zaten o gün doğacakmış Emir çünkü geceden sancılandım. Hastaneye gittiğimizde artık gayet düzenli geliyordu sancılar. O yüzden içim biraz da olsa daha rahat. Sonuçta sağlıklı bir şekilde aramıza katıldı benim miniğim, gerisi hiç önemli değil.
Hastane' ye gittikten sonra her şey çok çabuk oldu. Odaya yerleşmemiz,  Sezaryen' e hazırlanmam, NST' ye bağlanmam, ameliyathaneye gitmemiz ve epidural' in yapılması toplam bir buçuk saat sürdü. Ameliyat başladıktan sonra hemencecik duydum çığlıklarını. Pek gür çıktı sesi hemen, kükredi bize aslan oğlum. Hemen havluya sarıp verdiler onu bana. Minik yanağı yanağıma değdiği anda susuverdi canım benim. Ben tabi salya sümük ağlıyordum o anda. o kadar minik, o kadar güzeldi ki..
3650 gr ve 51 cm doğdu Emir. Defne' nin aksine emme tembeli çıktı küçük adam. İlk gün neredeyse hiç emmek istemedi, ikinci gün ancak açıldı biraz ama üç beş dakikadan fazla emmiyor hiç. Hemen sıkılıp bırakıyor kerata. Ama öğrenecek o da, biraz zaman istiyor sadece.
Bu aralar sürekli üzerimde olmak istiyor, benden uzaklaştığı anda yaygarayı basıyor. Üstümde uyuyor hep. Olsun, ben bunun keyfini sürüyorum. Ara ara uyuşsam da önemli değil.
Bugün eve geldik. Canım kızımı o kadar özledim ki! Ama beni böyle yaralı halimle görüp kardeşini suçlamasın diye bir iki günlüğüne anneanneye yolladık. Burnumda tütüyor kokusu. Dün telefonda konuştuk, ikimiz de ağlamaklı olduk. O yuzden bugun sadece annemle konuştum, zaten çok duygusalım, iyice koyvermeyeyim.

Sevgili Defne' m, sen artık abla oldun! Kardeşin için her zaman orada olacağını biliyorum, dünyanın en iyi ablası olacaksın..

Sevgili Emir' im, sen dünya şekeri bir kızın kardeşi oldun! Onun her ihtiyacı olduğunda yanında olacağını biliyorum, dünyanın en iyi kardeşi olacaksın..

Kalbimde bir yer daha açıldı, sevgim gitgide büyüyor..Sizlere sahip olduğum için çok şanslıyım! Allahıma binlerce şükürler olsun!

16 yorum:

annelili on 26 Şubat 2011 19:58 dedi ki...

Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin... Ne güzel çıkmışsın...

deyda on 26 Şubat 2011 23:05 dedi ki...

Amin , Teşekkürler :) Her anne güzel , değil mi :)

NAZLI KEY on 27 Şubat 2011 00:36 dedi ki...

Gule gule buyusun, saglikla...

saricizmeli on 27 Şubat 2011 02:08 dedi ki...

Sağlıklı ve uzun ömürler diliyorum.

Peri on 27 Şubat 2011 10:39 dedi ki...

ne güzel yazmışsın ağlattın beni :) Allah ailenizi korusun, sağlıklı, mutlu, huzurlu uzun ömürler versin ortak! Amin :)

deyda on 27 Şubat 2011 11:21 dedi ki...

Amin Ortak! Allah hepsine uzun saglikli omurler versin. Defne Ayda' ya, ayda da Emir'e cemkirecek biz de bunlara hep beraber gulecegiz pericigim.

deyda on 27 Şubat 2011 11:23 dedi ki...

Tesekkur ederim sari cizmeli !

deyda on 27 Şubat 2011 11:24 dedi ki...

Amiin nazli key!

Hertelden on 27 Şubat 2011 16:23 dedi ki...

Ahhh ne büyük bir mutluluk, allah analı babalı büyütsüt.

mine on 27 Şubat 2011 22:28 dedi ki...

allah analı babalı büyütsün ..maşallah..bende kavustum ogluma ..sevgiler..

deyda on 28 Şubat 2011 00:01 dedi ki...

Cok sevindim mine, size de tebrikler, uun saglikli omurler dilerim!

deyda on 28 Şubat 2011 00:04 dedi ki...

Evet hertelden , gercekten oyle! Cok murluyuz :)

Deniz on 4 Mart 2011 11:57 dedi ki...

Sağlıkla almışsınız kucağınıza , ne hoş. Sağlıkla büyütün Emir 'i ve Defne 'yi, sağlıkla büyüdüklerini görün .
Sevgiler
Hasene

Deli Anne on 6 Mart 2011 10:07 dedi ki...

ayyy canımmm tebrik ederim.. (şimdi gördüm ancak affet) Allah analı babalı büyütsün Mehmet Emir'i.. sağlıkla, huzurla.. öpüyorum çok çok seni ve miiissss kokulu bebeği (uzaktan öpüyoruz nasılsa)

deyda on 18 Nisan 2011 17:27 dedi ki...

Tesekkurler hasene :))

deyda on 18 Nisan 2011 17:28 dedi ki...

Amiiiin Deli Anne :)) belki bir gun yakindan da opersin, kim bilir ? :))

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez