18 Şubat 2011 Cuma

Kara Subat :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:15
Birkac gundur yazi yazamadim cunku Subat ayi bizde cok yogun gecer.  Daha once yazdigim gibi , gecen hafta 9 Subat' ta Defne' nin dogum gununu kutladik.
Pazartesi, 14 Subat sevgililer gunu; Carsamba, 16 Subat benim dogum gunum; Persembe, 17 Subat ise bizim yildonumumuzdu.
Basliktaki kelimeler ise sevgili kocacigimin bu duruma taktigi isimdir. Hep - bir ay icin butun sene calismam lazim - diye takilir bana, durmadan hediyeler almak, surprizler yapmak zorunda tabi adamcagiz :)
Bu arada Emir de subatta dogacak,  kismetse onumuzdeki hafta bekliyoruz onu da. Anlayacaginiz artik kara degil, kapkara subat olacak , hehehe..
Saka bir yana, Defne' yi anneanne'ye satip kari -koca olarak bas basa gecirdigimiz vakit cok guzeldi. Ozellikle de kucuk bey' in yakinda aramiza katilacak olmasiyla bunu bir sure daha yapamayacagimizin bilinciyle daha da degerli oldu gecirdigimiz zaman.

Kocacigim ve cekirdek ailem - sizi cok seviyorum!

4 yorum:

Taze Anne on 20 Şubat 2011 19:10 dedi ki...

Ay ne guzel, hamilelik bitmis nerdeyse. Yeni bir cocuk dusuncesi korkunc geliyor su anda ama o dogum anini yine yine yasaman isterdim :)) Umarim hersey guzel gecer:)

deyda on 20 Şubat 2011 21:53 dedi ki...

Evet Taze Anne, sadece 4 gunum kaldi! Dusundukce yeni bir cocuk fikri bana da garip geliyor hala ama alisacagim artik :)

saricizmeli on 20 Şubat 2011 23:24 dedi ki...

Güzel doğumlar olsun hepimize:) Bizim de son 8 günümüz.

deyda on 21 Şubat 2011 09:17 dedi ki...

Saricizmeli sana da cok az kalmis! Gercekten hepimize bebislerimizi saglikli kucagimiza alacagimiz kolay dogumlar dilerim!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez