7 Şubat 2011 Pazartesi

Emir' ime keceden patik

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:23
Yenidoganlara hic ayakkabi olmaz ya, ayaklari kucucuk olur. Ben de Emir' ime keceden patik yapayim dedim. Cok seker ve mini minnacik birsey oldular. Daha cok oyuncak bebek icinmis gibi duruyorlar.
Ilk dogduklari zaman bebislerin ne kadar kucucuk oldugunu unutmusum. Bu patikleri yapinca fark ettim. Sadece bunu degil, yenidogan kokusunu ne kadar cok ozledigimi de fark ettim.
Hadi gelsin minik oglum saglicakla da bol bol koklayalim onu...

4 yorum:

Peri on 7 Şubat 2011 22:39 dedi ki...

amann biraz daha beklesin, hemen gelsin deme geliverir annesini dinleyip :) defne nin partisi geçsin de ondan sonra :))

deyda on 8 Şubat 2011 18:36 dedi ki...

Hadi gelsin derken hemen gelsin demek istemedim kiiii. Amaninnnn , dogum gununden once gelmesin tabi, defne cok kizaarrr :)))

Deli Anne on 8 Şubat 2011 22:58 dedi ki...

Çok güzeller arkadaşım, eline sağlık ve ne iyi fikir.. Yakında gelecek inşaallah oğul da değil mi, az kalmış epey.. Sağlıkla, sıhhatle alırsın dilerim kucağına:)

deyda on 9 Şubat 2011 08:13 dedi ki...

Evet Deli Anne, oyleler, degil mi, ben de begendim :) ogul' un gelmesine 2 hafta var sadece! Ammiiinnn, saglikli bir sekilde kucagima almaktan baska dilegim yok benim de bu ara :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez