9 Şubat 2011 Çarşamba

Defne'm iki yasinda!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:58
Zaman deli gibi akip geciyor...
Daha dun minicik, kirilgan, oyuncak gibi birseydin.
Simdi ise kendi fikirleri olan, vizir vizir konusan, bana kafa tutan kucuk bir hanim oldun.

Ilk kez karsiliksiz aski seninle tattim.
Ilk kez gorur gormez birinin ugruna canimi verebilecegimi anladim.
Ilk kez seninle gercek bir aile olduk.

Seninle bir suru ilk'lerimiz oldu. Hepsi de biririnden guzel ve ozel!
Iyi ki ailen olmamiz icin bizi sectin.

Guzel Defne' m, tatli kizim, iyi ki kizimsin!

Seni cok seviyorum!

4 yorum:

Deli Anne on 9 Şubat 2011 23:18 dedi ki...

İyi k doğmuş Defne.. Nice güzel yaşlar olsun önünde.. sağlıkla, huzurla ve sevdikleriyle..

deyda on 9 Şubat 2011 23:37 dedi ki...

Tesekkurler Deli Annem!
Evet, iyi ki dogmus benim guzel kizim. Hayat onunla cok daha guzel..

Peri on 10 Şubat 2011 09:49 dedi ki...

annesi, babası ve kardeşiyle nice mutlu, sağlıklı yaşları olsun Defneciğin :)

deyda on 12 Şubat 2011 07:42 dedi ki...

tesekkurler ortak! :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez