4 Şubat 2011 Cuma

Annem..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 00:08
Herkesin annesi kendine gore ozel ve en iyidir ama benim annem her seyden once cocuklari icin dunyadaki en fedakar insandir. Bizi rahat ettirmek icin kendi rahatini bozmaktan hic cekinmez, her turlu eksigimizi tamamlamak icin cirpinir, yasina ragmen bizden daha enerjiktir ve tek basina uc kucuk cocugu cok guzel idare edebilecek bir yapiya sahiptir.
Annemle babam bir aydir yurt disindaydi. O sure boyunca kendimi nasil eksik, nasil kotu hissettim, anlatamam.. Elim ayagim gibidir annem. Karnim burnumda oldugundan da olsa gerek, bir ara bunalima girdim. Defne' nin hareketliligi, hamileligin verdigi sikintilarla birlesince, bunalima girmek cok kolay oldu. Ta ki canim annecim tam zamaninda gelip beni hooop diye cikarana kadar. Gelir gelmez Defne'yi ve ondan on ay buyuk ikiz kuzenlerini yanina aldi ki biz kardesimle azcik nefes alabilelim. O surede ben sinemaya gittim, kocacigimla yemege gittim, gece deliksiz uyuyabildim, sabah istedigim saatte kalktim - ve en onemlisi - kendime geldim.
Her zamanki gibi Hizir gibi yetisti canim annem.
Allah ona uzuuuun, saglikli bir omur versin, basimizdan eksik etmesin insallah.
Insallah ben de onun gibi bir anne olabilirim cocuklarima!

Seni cok seviyorum annem!!

2 yorum:

Peri on 4 Şubat 2011 00:14 dedi ki...

amiiin:) süper kadın o maşallah, 41 kere maşallah :)

deyda on 4 Şubat 2011 21:17 dedi ki...

evet Peri, gercekten super kadin o! :))

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez