20 Şubat 2011 Pazar

38. Hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 18:24
Bugun 38+1 ' deyim. Gecen haftayi atladiktan sonra bu hafta ile devam edecegim. Bu benim son haftam. Defne' yi hic istemedigim halde sezaryen ile dogurdugum ve iki hamileligimin arasi az oldugu icin bu seferki planli sezaryen olacak. Ama hicbir detayi kacirmamak adina gecen sefer arkasindan cok kotu bas agrisi cektigim halde yine de epiduralden vazgecmeyecegim. En azindan cocugumu ilk ben gorup koklayacagim insallah.
Onumuzdeki persembe kismetse oglumu kucagima almis olacagim.  Bugun Defne' nin halasi sadece dort gun kaldigini soyleyince birden heyecanlandim. Simdiye kadar pek dusunmedim dogumu, eve yeni bir bebek gelecegini. Ama artik is ciddiye bindi. Birden iki cocuk icin hazir olup olmadigimi dusunmeye basladim. Beni tuhaf bir panik sardi, neredeyse misketlerimi alip gidiyorum diyecegim ama artik donusu yok. Sadece dort gun kaldi!! Planli sezaryen ne fena birseymis! Daha simdiden altust etti beni.
Bu arada on bes kilo almistim hamilelik boyunca, on alti - on yedi ile tamamlarim diye dusunurken, en son kontrolumde bir kilo verdigim ortaya cikti. Once sorun mu var diye dusundum ama bebekteki gelisim gayet iyi olunca endise yerini sevince birakti. Dogumdan sonra verilecek bir kilom azalmis . Cok fazla tatli ve cikolata yedigim halde on dort kilo ile bitirmis oluyorum.
Defne' ye hamileyken on alti kilo almistim ama hastaneden dondukten bir hafta sonra on ikisini vermistim. Bakalim bu sefer nasil olacak?
Sikayetlerim had safhada, midemin ne durumda oldugunu dusunmek bile istemiyorum. Cigerlerimle rahmim arasinda olum kalim mucadelesi veriyor olmali ki her yedigim ona da bana da iyice eziyet vermeye basladi. Su icsem bile mide suyu ile birlikte geri geliyor ki benim icin his hos olmayan bir durum bu.
Gece uyumak ise artik iyice imkansiz oldu. Kendimi bir taraftan otekine donmeye calisirken kutup ayisi gibi hissediyorum. Upuzun hamile yastigimla uyudugum icin de onu da dondurmek zorunda kaliyorum ki bu da timsahla bogusan kutup ayisi gibi gorunmeme sebep oluyor. Bazen kendi halime guluyorum. Bir de donerken en az 5.6 siddetinde depreme neden oluyorum ki koca kisisi bu sekilde nasil uyanmiyor hayret icindeyim!
Zaten uyumanin imkansiz oldugu bu donemde bir de Defne' m dort bes gundur yarim saatte bir uyanip aglamaya baslayinca benim icin geceler tam bir kabusa donustu. Once simariklik yaptigini dusunduysem de sonradan dislerini kontrol etmek aklima geldi ve ta ta taaa - kizim en arkadaki azilardan ikisini birden cikariyor! Zamanlama muthis. Insallah persembeye kadar iyice cikarlar da gece mesaisi ikiye katlanmasin.
Emir' e gelince :
Garibime artik hic yer kalmadi. Doktor her ne kadar da suyu cok iyi dediyse de , sanki icimde hareket alani kalmamis gibi hissediyorum. Zaten ayaklari surekli kaburgamin altinda. Cok fena, nefesim kesiliyor, butun hareketleri aci vermeye basladi. Allahtan artik biraz daha sakin. Tabi yeri kalmadi cocugun , napsin.
Hareketlerinin acitmasinda gobek fitigi olmanin etkisi de var tabi. Bu yuzden bir taraftan da yakinda cikacagina seviniyorum. Son ay gercekten hic eglenceli degil!
Artik doguma kadar hamilelik hakkindaki son yazim bu muhtemelen. Umarim her sey guzel gecer de dogum hakkinda yazmaya devam ederim.
Benim icin dua edin! Cocugumu saglikli bir sekilde kucagima alayim, baska bir sey istemiyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez