6 Şubat 2011 Pazar

36.Hafta - 9 aylık olduk!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 19:38
Evettt, artık resmen 9 aylık olduk. Göbeğimden de belli zaten :) Bu sefer gercekten de çok büyük karnım, Defne' de çok daha küçüktü. Zaten yan etkilerini bu hamileliğimde çok daha fazla hissediyorum. Mesela reflü, nefes darlığı ve kramplar geçen sefer bu boyutta değildi.
Ama buna da şükür, az kaldı nasılsa. Bu arada haftaya karnım burnumda bir şekilde Defne' nin ikinci doğum gününü kutlayacağız, tabi o zamana kadar Emir doğmaya karar vermezse :) Umarım sorunsuz bir şekilde atlatırız çocuğun bu özel gününü. Ne de olsa yakında kuma gelecek çocuğuma, bari son kez istediği gibi geçsin doğum günü.
Artık akşamları ayaklarım ve bacaklarım da bayağı şişiyor. Yüzüm , gözüm zaten bir haftadır şiş. Yakında patlayacakmışım gibi hissediyorum, gerçekten çok fena.
Defne ile oyun oynamak bile zor hale geldi. Bu hafta sonu hava hep güzel gidince biz de hep dışarıdaydık. O kadar yorulmuşum ki, eve gelir gelmez sızmışım ve iki saat boyunca uyumuşum. Bu haller bana çok garip geliyor, çünkü normalde yorulmak nedir bilmeyen bir insanımdır. 
Bebişe gelince :
Baby Cemter' a göre üç kg ve 48 cm civarında. Bir dahaki kontrolümüz önümüzdeki perşembe, o zaman elimizde daha gerçekçi rakamlar olacak.
Hareketleri artık tekme şeklinde değil de daha çok sürtünme şeklinde. Yeri iyice azaldığı için doğana kadar sıkışık bir şekilde hayatına devam etmek zorunda garibim. Olur olmaz zamanlarda - özellikle gece en tatlı uykumu uyurken- kaburgalarıma çalışıp duruyor. Ben de mecburen uyanıyorum ve tekrar uykuya dalmakta zorluk çekiyorum. Ama napalım, zaten iki yıldır uykusuzluk konusunda bayağı antrenmanlıyız.
Artık günleri saymaya başladık, umarım her şey sorunsuz devam eder de zamanını bekler Emir oğlum.

4 yorum:

Peri on 6 Şubat 2011 21:45 dedi ki...

az kaldı ortak ha gayret :)

mine on 7 Şubat 2011 00:37 dedi ki...

kolay dogumlar diliyorum..bende son günlerimi yasıyorum oglumla cuma günü dogum yapacagım inşallah..hayırlısıyla kucagınıza alırsınız oglunuzu..sevgiler..

deyda on 7 Şubat 2011 09:42 dedi ki...

Evet evet , gerci asil olay dogumdan sonra baslayacak, Defne nasil olacak, neler yapacak, gorecegiz :)

deyda on 7 Şubat 2011 09:44 dedi ki...

Tesekkurler Mine, sana daha da az kalmis, ne guzel! Sana da kolay bir dogum dilerim. Hayatinin askiyla karsilasacaksin cuma gunu!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez