2 Şubat 2011 Çarşamba

35 bucuk olduk :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 15:13
Aslinda Cumartesi yazmam gerekiyordu bu yaziyi ama Bir turlu firsatim olmadi. Hafta sonu son bir kacamak yapmak icin istanbul disina cikinca ancak bugune kismet oldu. Dolayisiyla aslinda 35 bucuk haftalik oldum.

Cumartesi gunu kontrolum vardi. Bebisim yine buyumus, 2.750 gr. olmus. Yine yuzunu gostermedi sipa :) Cok nazli bir beyefendi olacak galiba. Sadece cok kisa bir an icin donup yan yan bakti bana ama sonra hemen kafasini cevirip dondu yine. Zaten hic durmuyor kerata. O kadar hareketli ki, anlatamam. Yine NST' de asiri hareket ettigi icin tam cekemediler. Surekli yer degistirdigi icin kalp atisini kesik kesik kaydedebildiler ama sorun olmadi.  Bir de hickirigi tam gaz devam ediyor. Bazen o kadar siddetli oluyor ki, beni yaptigim isten alikoyuyor. Tekmeleri zaten Bruce Lee Jr. kivaminda. Cekik gozlu dogarsa hic sasirmam :))
Bana gelince, iki gundur agzim , yuzum, gozum , burnum birden acaip sisti. Cok enteresan, haftasonu hicbir sey yokken, ertesi gun birden sis bir suratla uyandim. Hamilelerin dogurmak uzereykenki yuzlerinden bahsediyorum. Aynen oyle oldum.. Beni gorenler de sanki doguma hazirsin gibi duruyorsun diyorlar. Umarim daha olmaz, daha cok erken. En azindan 37. haftaya kadar beklesin de, ondan sonra istedigi zaman gelsin. 

Bu arada muayenedeyken cok komik bir diyalog oldu doktorumla aramizda. Hafta sonu icin sehir disina cikip cikamayacagimizi sorunca once yuzunu burusuturup ne gerek var gibilerinden konustu doktor. Ben de doguma kadar son firsat, cok da uzaga gitmeyecegiz deyince, nereye gidecegimizi sordu. Sapanca deyince de rahatlayip "aaa, git git, iyi olur, ben de haftasonu orada olurum, birsey olursa seni oralarda dogurturum , sorun degil " demez mi :) Ben de gonul rahatligiyla gittim ve sansimiza kar yagdigi icin cok keyif aldim. Dogum oncesi anne, baba ve tek cocuk seklindeki minik ailemizle son kacamagimiz oldu. 

Dondukten sonraki gun evde cok sakin bir gun gecirmeme ragmen aksama dogru sancilanmaya basladim. Once pek onemsemedim, ne de olsa Braxton Hicks denen kasilmalar bu aralar cogalir normalde ama iki saat boyunca gayet duzenli bir sekilde on dakikada bir olunca ne olur ne olmaz diye gecenin bir vakti hastanede aldik solugu. Orada hemen NST' ye bagladilar ama bir iki ufak sanci disinda onemli bir sey olmadi. Hep oyledir ya, doktora gidince butun sikayetler biter ya, bu da o misal oldu. Simdilik ara ara yine sancilaniyor gibiyim ama duzenli olmayinca pek ustunde durmuyoruz..

Insallah zamanini bekler de gelir Emir oglum...


5 yorum:

Esin on 2 Şubat 2011 15:38 dedi ki...

Azra hayırlı olsun , seni bu cesur kararından dolayı da ayrıca kutluyorum ...

Esin on 2 Şubat 2011 15:39 dedi ki...

Azra hayırlı olsun , bu arada çok cesur gördüm seni :))

deyda on 2 Şubat 2011 23:05 dedi ki...

Tesekkur ederim :)

Deli Anne on 2 Şubat 2011 23:27 dedi ki...

ahaha doktor da iyymiş seni orda doğurturum ha.. az kalmış Deydam geldi gelecek bebek hayırlısıyla..

deyda on 3 Şubat 2011 19:11 dedi ki...

evet yaa cok az kaldi gercekten :)) ay ay ay ay ay

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez