2 Ocak 2011 Pazar

Hosgeldin 2011 de niye hemen hastalik getirdin :(

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:06
 Su satirlari yazarken bogazim sis, kulaklarim ve burnum tikali, vucudum kirik..Begenmedigimiz 2010 yilini hic hastalanmadan geciren ben, yeni yilin ikinci gunu yataklara dustum. Gece bogazimin agrisindan uyuyamadim ama sevgili kocacigimin gece yarisi usenmeden bana yaptigi nane-limon ve bal limon karisimlarindan sonra kendimi su anda daha iyi hissediyorum. Sansima hava da o kadar guzel ki!.
Bir suru plan yapmistik aslinda oraya buraya gideriz diye ama evdeki hesap carsiya uymadi.
Yeni yila pek iyi sayilmayan bir baslangic yapmis olsam da bu yilin bizim icin cok guzel olacagini biliyorum. En basta bu yil bizi bebisimize kavusturacak, Defne' min kardesi olacak, amerika'da yasayan ablam gelecek! Simdiden sabirsizlaniyorum. O yuzden bu hastalik viz gelir tirs gider. Allah beterlerinden saklasin diyor , hepinize guzel gunler diliyorum!


-Defne' nin hasta annesi-

2 yorum:

MISSRED on 3 Ocak 2011 12:09 dedi ki...

Yeni yılın ilk hastalığı umarım son hastalığı olur, iyi seneler:)

deYda on 3 Ocak 2011 15:18 dedi ki...

Tesekkur ederim! Biliyor musun, gecti gitti bile :) Bu yil benim yilim olacak! :))

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez