27 Ocak 2011 Perşembe

Gecmis - Gelecek arasi gidip geliyorum bu aralar.

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 00:29
Bugunlerde cok degisik ruh halleri icerisindeyim..

Gecmisi ozluyorum, cunku :

Sevgilimle yalniz oldugumuz zamanlari ozledim.
Gece gec yatsam bile sabah istedigim kadar uyuyup zinde kalktigim zamanlari ozledim.
Cok yogun calistigim zamanlari ozledim.
Ofis veya herhangi bir ortamda cocuklar olmadan , sadece yetiskinlerle sohbet etmeyi ozledim.
Birileriyle bir araya gelince cocuklarin disinda bir suru konuda konusabildigimiz zamanlari ozledim.
Disari cikmak istedigim zaman birilerini cocuga bakmak uzere ayarlamak zorunda olmadigim zamanlari ozledim.
Sevgilimle kafamiza estigi gibi dolasip cikmayi ozledim.
Baskalarindan once kendimi dusunmeyi ozledim.
Baska bir varligin sorumlulugunu hayat boyu tasimak zorunda olmadigim zamanlari ozledim.
Ozgur olmayi ozledim.

Bu ani seviyorum, cunku :

Anneyim.
Gozlerimin icine bakarak beni karsiliksiz seven bir cocugum var.
Her ne kadar paspal ve daginik olsam da kizimin gozunde dunyanin en guzel annesiyim.
Cocugumla birebir ilgilenme luksum var.
Ilk defa herseyin onune gecen bir varlik girdi dunyama.
Annemin beni ne kadar sevdigini gercekten anladim anne olunca.
Karsiliksiz sevmenin ne kadar guzel bir duygu olabilecegini anladim.
Bana muhtac bir varligin her turlu zorlukla mucadele etmemi nasil kolaylastirdigini gordum.
Daha guclu oldum.
Daha kadin oldum.
Dunyanin en guzel askini ve sevgisini yasiyorum.
Ne kadar uykusuz olursam olayim, beni sabahin korunde uyandiran minicik bir varliga gercek anlamda asla kizamayacagimi gordum.
Bebegimin gozlerindeki pariltinin dunyadaki her seye bedel oldugunu anladim.

Gelecegi dusluyorum, cunku :

Yakinda dort kisilik bir aile olacagiz.
Her sey daha yorucu ve zor ama bir o kadar da keyifli olacak.
Her turlu halime hayran olanlarin sayisi iki olacak.
Kizimin hayati boyunca guvenebilecegi bir kardesi olacak, birbirlerine her turlu destek olacaklar.
Bazen hayat karanlik olsa da , hep iki tane fenerimiz olacak.
Annem gibi bir anne olacagim.
Cocuklarimin ne zaman ihtiyaclari olursa an yanlarinda olacagim.
Onlarin cocuklarina annemin yaptigi gibi sonsuz sabir ve sevgiyle bakacagim.
Cocuklar kendi hayatlarini kurduktan sonra sevgilimle tekrar bas basa olacagim.
Sevgilimle yine ozgurce gezip tozacagim.

Cok karmasik gorunuyor olabilir ama su anda ben yukarida yazanlarin hepsiyim.

6 yorum:

Peri on 27 Ocak 2011 11:19 dedi ki...

ne güzel yazmışsın, çok sevdim :)

deyda on 27 Ocak 2011 11:41 dedi ki...

tesekkuler ortak. Hislerim cok karmasik bu ara..hangisinde kalacagima karar veremedim bir turlu, hepsinin arasinda gidip geliyorum surekli

ÇokBilmiş on 27 Ocak 2011 15:33 dedi ki...

Çok yorulunca bu blogu okuyorum: http://laleninbahcesi.blogspot.com/

Ömrüm varsa 20 sene sonra ben de böyle günler geçireceğim diye düşünüyorum. 2 çocuklu ve kızlarıyla gezip eğleniyor Lale Hanım :)

deyda on 27 Ocak 2011 17:39 dedi ki...

Insallah oyle olabiliriz biz de cokbilmis! Tavsiye icin tesekkurler !

Deli Anne on 28 Ocak 2011 16:35 dedi ki...

çok güzel olmuş bu yazı çok sevdim.. gelgitleri öyle güzel ifade etmişsin ki.. hayranlarının sayısının ikiye çıkacak olmasına güldüm epey.. Sen böyle iyimser ve tatlı oldukça eminim pek yolunda gider işlerin ve inşallah.. öperim

deyda on 28 Ocak 2011 16:56 dedi ki...

Cok tesekkurler deli anne. Hissettigim gibi yaziyorum, cok karmakarisigim galiba bu aralar :)))

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez