21 Ocak 2011 Cuma

Emzirmek..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 00:37
Yandaki resimde yeni dogum yapmis Top Model Miranda Kerr oglunu emzirirken, sevgilisi Orlando Bloom resim cekip sosyal aglardan birinde paylasmis. Aslinda cok guzel bir resim ama yakinda yine ayni pozisyonda olacagim icin bu aralar emziren anneleri gordukce hem duygusallasiyorum , hem de irkiliyorum.
Duygusallasiyorum, cunku emzirirken bebekle kurulan bag tarif edilemez, yasamayan anlayamaz! Gercekten de dunyanin en guzel anlarindan biri. Fakat bu is  ogrenilene kadar bayagi zorlu bir surecten geciliyor. En azindan bende oyle olmustu.
Defne dogar dogmaz o kadar guzclu emiyordu ki, gogus uclarim cok cabuk catladi. Bir ay boyunca neredeyse her emzirmede kaniyordu. Hatta hic unutmam, bir gun pompayla sut sagarken tam Defne' nin babasi odaya girerken gogsumden oyle bir kan geldi ki, birden pompanin icindeki sut kipkirmizi olmustu da kocacigim soka girmisti ne oluyor diye.
Ona ragmen pes etmedim ve bu durum bir ay icinde duzeldi. Ondan sonra cok zevkli ve pratik bir olay haline geldi cunku biberon tasima derdi yok, sut ya da mama isitmak yok, zirt pirt sterilize etmekle ugrasmaya gerek yok. Kisaca harika bir olay.
Gerci Defne yedi aylikken yine bir ara gogus uclarim catlayip kanamisti ama bu bildigim kadariyla genelde olan bir durum degil, daha cok benim gogus uclarimin cok hassas olmasiyla ilgili. Etrafimdaki annelerden de hic duymadim o kadar aydan sonra tekrar kanama oldugunu ama benim basima geldi iste.
Simdi de dogum yaklastikca tekrar o surecten gecme fikri beni biraz urkutuyor. Gercekten de cok aci cektim o donemde ama belki de Defne'yi bir seneyi askin bir sure emzirdigim icin artik goguslerim alismistir. Belki de bu sefer boyle olmaz, ne dersiniz? Yoksa kendimi mi kandiriyorum? Varsa bu konuda tecrubeli olanlar, hikayenizi duymak isterim. En azindan basima gelecekleri bileyim.
Ama kesin olarak sunu biliyorum ki , yine ayni sey olacaksa da, sutum oldugu ve cocugum istedigi muddetce ona anne sutunu verecegim. Bedeli ne olursa olsun!

2 yorum:

dağlar kızı on 28 Ocak 2011 10:52 dedi ki...

ne güzel bir resim.

deyda on 28 Ocak 2011 11:52 dedi ki...

Evet, degil mi... Mucize bu...

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez