31 Ocak 2011 Pazartesi

Defne olmak..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 15:20
Sevgili Ortagim beni sobelemis. Sobenin konusu da "Siz kendi cocugunuz olmak ister miydiniz?" ve iki sorudan olusuyor.


1-Siz kendi çocuğunuz olmak ister miydiniz?
2-Hayır ise bunun ne kadarı sizden kaynaklanıyor?

Ben de dusundum tasindim ve asagidaki cevaplari verdim :

1- Isterdim cunku sevgi dolu bir yuvada buyuyor. Annesi ve babasi olarak onunla cok guzel ilgileniyor, yeni seyler kesfetmesine, olculu sekilde yaramazlik yapmasina ve karakterini olusturmasina izin veriyoruz.  Belli kaliplara sokmaya calismiyoruz ve her acidan kendini gelistirecek seyler yapmasi icin tesvik ediyoruz. 
Sen daha kucuksun diyeyip engellemiyoruz. En onemlisi onu cok ama cok seviyoruz ve o bunu biliyor.

2- Hic birimiz mukemmel olmadigimiza gore bende de birtakim arizalar var tabiki. Mesela bazi konularda tam bir alman murebbiye gibi davrandigim oluyor ama benim guzel bebisim zaten o anlari hemencecik fark edip yanlis yaptigini anliyor ve ona gore davranisini duzeltiyor.  Onun disinda cok iyi anlasiyoruz. Umarim ileride de hep oyle olur!

Ben de Deli Anne' yi, anne kaleminden'i, Shade and Love' i ve nehir'in eylemleri' ni sobeliyorum!

2 yorum:

Deli Anne on 31 Ocak 2011 21:58 dedi ki...

a, ne güzel.. sen ilk soruya cevap verirken gayet netsin.. ben emin olamıyorum:( ve inşaallah cevaplamayı unutmam.. öteleye öteleye mimleri unuttum hepsini..

deyda on 2 Şubat 2011 14:40 dedi ki...

hahahaha :)) gercekten pek bir kesin konusmusum, acaba kendisi buyuyunce ne der buna?? insallah dogru cikar yazdiklarim da gercekten mutludur hep.

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez