13 Ocak 2011 Perşembe

Ben , Ben , Bennnnnnn!!!!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 01:00
Defne bagimsizligini ilan etmeye calisiyor birkac haftadir. Artik hersey onun ve butun isleri kendi halletmek istiyor. Ben buyudum anne demeye calisiyor.  Bir yere gittigimiz zaman etrafta olan hersey icin benimmmmm, Nehne' ninnnnn diyor (kendine Defne yerine Nehne diyor :) , disarida kedi kopek gorsek benimmm diyor, arkadaslarinin oyuncaklarini sahiplenmeye calisiyor ve karsi taraf izin vermeyince kiyameti kopariyor.
Kiyafetini kendi secmek, kendi soyunup kendi giyinmek istiyor. Merdivenleri kendi basina cikip inmek istiyor. Corba dahil butun yemekleri kendi yemek istiyor. Ben de onun icin tehlikeli olmadigi surece onu kisitlamamaya calisiyorum ama bazen delirme noktasina geliyorum! Sekiz aylik hamile olmanin verdigi yorgunlukla hic durmadan etrafi silmek, surekli ustunu basini degistirmek ve ben yapicam ben edicem seklindeki israrlarinna tahammul etmek bazen hic kolay olmuyor. Ayni resimdeki gibi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diye bagirmak istiyorum ama bu donemden gecen ilk cocugun benimki olmadigini ve sonuncusu da olmayacagini bildigim icin kendimi bazen cok zor da olsa tutmaya calisiyorum. Ne de olsa bu donem onun kendini kesfetmesi icin cok onemli ve ona mumkun mertebe destek olmam gerekiyor. Ama su an benim icin zor, cok zooorrrr!

-Defne'nin yaaa sabirrrrrrr diyen annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez