19 Ocak 2011 Çarşamba

Artik sadece Defne, ben ve karnimdaki minik buradayiz

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 00:04
Gecen sene ortagim Peri ile birlikte bu blogu yazmaya basladik. Fakat ikimiz de coluk cocuga karisinca burasi ikimize yetmemeye basladi. Ileride cocuklarimiza ani olarak birakmak istedigimiz icin de bloglarimizi ayirdik. Ikimizin de aklinda ayni sey varmis, iyi de oldu. Artik tek blog yerine takip edebileceginiz iki blogumuz oldu :) Once bize, sonra da okumak isteyenlere hayirli ugurlu olsun.
Hem ortagim , hem de dostum Peri' nin bloguna da mutlaka uye olun! Gerci bir onceki yazida kendisi de yazmisti ama yine de hatirlatmak istedim www.ikiperimasali.blogspot.com.


Dostum Peri, bu isin en guzel tarafi, artik birbirimize yorum yapabilecegiz :)

2 yorum:

Peri on 19 Ocak 2011 00:16 dedi ki...

sağol ortak, hemen yorum yapayım bak :) yorum yapmayı da pek severim artık başyorumcun benim

deyda on 19 Ocak 2011 00:19 dedi ki...

:) hahahhahah deli!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez