15 Ocak 2011 Cumartesi

33. Hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:36
Bugun 33 haftalik oldum. Sabah randevumuz aslinda  8.45' teydi ama allahtan beni dun aksam arayip randevuyu 10.30' a alip alamayacaklarini sordular. Tabiki hemen olur dedim. Iyi ki de oyle olmus cunku Defne butun gece inanilmaz huzursuzdu. Surekli aglandi ve hic rahat edemedi. En sonunda yanimiza almak zorunda kaldik. Orada bile rahat edemeyince uzuuuuuun zamandir yapmadigim bir sey yaptim ve onu kucagimda sallayarak uyuttum. Yakin temasimiz iyi gelmis olmali ki cocukcagiz rahatladi ve uyudu. Ben de tekrar yattigimda saat 6.30'u gosteriyordu.
Bu hafta idrar testi yaptik, protein bakildi. Yani pre-enlampsi riski var mi yok mu onu kotrol ettik. Cok sukur bir sey cikmadi. Bundan sonra da bir yapilacak bir test yok. Zaten artik doguma da bir sey kalmadi.
Muayeneden onceki tansiyon - kilo olcumunu bu sefer Defne' den gizli yapti. Daha oncekinde annemin canini acitiyorlar diye dusunerek hemsireye tavir almisti o yuzden bu sefer babasi onu disarida oyaladi. Doktorun odasina girdigimizde de direkt sekerlere dadandi. Hemen yerini ogrenmis . cok komik :)
Ultrason aletini gorunce de "anne bebek gitti" dedi. Daha acilmamisti alet ve o da bebegin gittigini dusunmus. Demek ki her seferinde bebege baktigimizin farkinda. Ben degildir diye dusunmustum halbuki.
Bebisimize gelince :
Beyefendi buyumus, 2225 gr ve 45 cm olmus. Genel olarak butun degerler iyi cikti. Bir tek bir bobregi digerinden birkac mm daha buyuk gorunuyor ama o da olmasi gereken sinirlarda oldugu icin hic dert etme dedi doktorumuz. Nasilsa dogumdan sonra doktorlar genel kontrol yapiyorlar.
Gecen hafta cok kasildigim icin doktor beni NST' ye aldi. Normalde cok hareketli olan bebek bu sefer neredeyse hic hareket etmedi. Daha dogrusu ben oyle dusunmusum cunku farkinda olmadan surekli yer degistirmis, bu yuzden de kalp atislari yer yer kaydedilememis. Doktor "canavar buuuu" dedi hatta :) Bir de asil hareketlerini gorse ne der acaba. Hic durmuyor masallah.
Bundan sonraki randevumuz iki hafta sonra. Artik araliklar gitgide kisaliyor ve ben dogumdan sonra iki cocukla ne yapacagim diye kara kara dusunmeye basladim yine. Bu ilki kucuk olup da ikinciye hamile olanlarin basina hep gelir mi yoksa ben miyim karamsar olan???


-Defne' nin bu aralar pek aglak annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez