3 Ocak 2011 Pazartesi

31.Hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:34
Yilin ilk gunu 31. haftaya girdim. Artik Braxton Hicks denen kasilmalar gitgide cogalmaya basladi. Neyse ki bunlar onemli degil ve daha birkac hafta zamanimiz var.
Ilk hamileligimde Defne hemencecik dogsun , bir an once birbirimize kavusalim istemistim ama bunda o kadar aceleci degilim. Hatta doktorumla "en iyi bebek karindaki bebektir" diye dalga bile gectik.
Saka bir yana, Defne gitgide bana daha cok baglanmaya basladi. Sanki basina gelecekleri hissedermis gibi benden iki dakika bile ayri kalmak istemiyor. Hatta gecen gun en sevdigi kuzeninin dogum gunu partisinde bulunan 10 cocukla oynamak yerine dizimde oturmayi tercih etti ki bu hic Defne'nin tarzi degil. Ne yapacagimi sasirdim! Zavalli bebek (bebek diyorum cunku hala isim bulamadim!), dogru durust ilgilenemeyecegim onunla gibi geliyor. Defne emzirmeme bile karsi cikacak gibi gorunuyor. O ise acil bir formul bulmam lazim, kara kara dusunuyorum. Defne de daha kucuk oldugu icin bazi seyleri anlayamiyor. Oturup onunla mantikli konusmanin bir faydasi yok, bilgidini okudugu bir yasta. Ama kucuge cok dikkat etmem ve onlari asla yalniz birakmamam gerekecek. Bebisi wrap slinge koyup yatana kadar uzerimde tutmam gerecek heralde :)
Bel agrilarina mide yanmasi ve reflu eklendi. Su anda midem o kadar yukarida ki, minicik birsey yesem bile sanki dunyalari yemis gibi hissediyorum. Cok fena! Hele masada yerken resmen iskence cekiyorum. Dimdik oturamadigim icin zaten yer degistirmis olan midem bir de iki buklum oluyor, bu sefer iyice rahatsiz oluyorum.
Canim hicbir sey yemek istemiyor o yuzden ama yemedigim zaman da kotu hissediyorum kendimi.
Zaten bu aralar hamburger ve patates kizartmasina taktim. Cok fazla yememeye calisiyorum , cok istedigim zaman da evde yagsiz olarak hazirlamaya calisiyorum ama bana kalsa bu aralar her gun fast food yiyebilirim. O da ayri bir sucluluk duygusu sebebi!
Neyse ki bu durum da birkac hafta sonra duzelecek ama yine de epey rahatsiz edici.
Bebise gelince, artik tekme yerine surtunme hissediyorum. Bu da yerinin artik daralmaya basladigini gosteriyor. Iki hafta sonra tekrar randevumuz var, bakalim ne kadar buyumus bizim oglan!


-Defne' nin annesi -

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez