3 Aralık 2010 Cuma

Hamileleri taciz etmeyinnnn!!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:57
Defne'ye hamile kalmamın üzerinden çok da vakit geçmediği halde insanların ne kadar manyak olabildiğini unutmuşum. Daha doğrusu ülkemizdeki insanların demem lazım çünkü yurt dışında bu tip olaylara pek rastlanmaz.
Şimdi göbeğim iyice çıktığı için tanımadığım insanların benimle pat diye samimi olabileceğini, bin bir nasihat verebileceğini, en kötüsü de istedikleri zaman istedikleri gibi karnıma dokunabileceklerini hatırladım. Bu nasıl bir şeydir ya?? İnsanlar nasıl bu kadar rahat olabilir?? Hamileyim diye bu laubaliliklere göz mü yummam gerekiyor?
Ben henüz bunlardan hoşlanan bir hamile görmediğim halde insanların kendinde hamileleri bu şekilde taciz etme hakkına sahip olduklarını sanmalarına şaşırıyorum. Özellikle de taciz edenler de kadın olduğu için. Yoksa insan zamanla hoşlanmadığı şeyleri unutuyor mu? Veya "ben taciz edildim, dolayısıyla ben de taciz etmeliyim" psikolojisine mi giriyor insanlar, anlamıyorum ki!


Karar verdim, bundan sonra izinsiz karnıma dokunanlara aynı şekilde karşılık vereceğim. Bakalım ne yapacaklar !


-Defne' nin sinirli annesi-

4 yorum:

minik kelebeğim on 4 Aralık 2010 00:31 dedi ki...

çok haklısın,bende bu konuda çok sıkıntı yaşamıştım bir de ısrarla tekmelemesini falan bekleyenler oluyor,elleriyle yoklayıp bak bak kafası burda ,poposu burda diye yer analize yapanlarda var...bence söle valla,hatda tepkileri merakla bekliyorum..

deYda on 4 Aralık 2010 19:18 dedi ki...

Evet, hamile gören herkes ultrason makinesi kesiliyor. Hatta ilk cocuğum kız olduğu halde göbeğimin seklinden erkek olduğunu iddia eden insanlarla karşılaştım ki o zaman sekiz aylık hamileydim. Yok bu kesin erkek, doktor yanlış görmüştür diye iddia edip durmuştu ve ben kesinlikle ikna edemedim :)))

ECOS on 15 Aralık 2011 10:17 dedi ki...

Çok güzel bir konuya parmak basmışsın. İnanmıyorum. Bilmeyen bilen herkes elliyor.
HErhalde küçük bir ayıcık sanıyorlar seni. Hissetmiyorzun sanıyorlar ne bileyim.
Arkadaşım doğum yapınca kayınvalidesi süt geliyormu diye göğsünü sıkardı bu gördüğüm en kötü tacizdi.. Şu an kızı 15 aylık ve eşi ile ayrıldılar.

deyda on 15 Aralık 2011 21:16 dedi ki...

Böylesini de hiç duymamıştım! Ne kadar saygısız olabiliyor insanlar bazen? Üstelik kendileri de doğurmuş olanlara hiç inanamıyorum!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez