9 Aralık 2010 Perşembe

Defne bugun 22 aylik oldu!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:31
Sanki daha dun dogdu benim kucuk sevgilim. Zaman nasil da akip gidiyor, inanilir gibi degil! Iki ay sonra ikinci yas gununu kutlayacagiz. Birkac hafta sonra da kismetse kardesi dogacak.
Bu arada Defne bayagi bir seyler soylemeye basladi. Artik derdini guzel guzel anlatabiliyor. Iki dille buyuttugumuz icin de bazi kelimeleri Almanca, bazilarini Turkce soyluyor. Hangisi kolayina geliyorsa onu kullaniyor. Digerini kesinlikle soylemek istemiyor simdilik. Ama uc yasina dogru ancak oturuyormus diller ve kelimelerin anlamlari. O yuzden simdilik bu sekilde idare ediyoruz. Cok komik cumleler kuruyor, yarisi Almanca, yarisi Turkce. Ben anliyorum tabi hepsini , ama iki dile de hakim olmayanlar zorlaniyor tabiki.
Bu arada buyudukce yeni ozellikler cikiyor ortaya. Yirmi gunluk memleket seyahatinden sonra Defne babasina inanilmaz duskun oldu. O kadar ki, gece sut icmek icin uyandiginda kesinlikle beni degil, babasini istiyor. Agladiginda baba diye agliyor. Ben yanina gittigimde bana "i-ih anne giiiiitttt, baba geeellllll" diye bir de firca atiyor! Hatta dun gece abartip benden sut sisesini almadi. Babasi verince tipis tipis icti butun sutu.
Aslinda isime gelmiyor degil, pek kalkmak zorunda kalmiyorum gece bu triplerinin sayesinde ama diger taraftan da insan sinir olmuyor degil. Butun gun bakan ben, her seyiyle ilgilenen ben, aksam da baba gelir gelmez pabucumuz aninda dama atilsin! Ama yapacak bir sey yok, bosuna babalar ve kizlari dememisler.
Hele bir oglum dogsun, gosterecegim onlara gunlerini :))


-Defne' nin kiskanc annesi :) -

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez